ماف نیوز: «علی فدوی»٬ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریکا بدنبال رابطه مستقیم با نیروی دریایی سپاه است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان به نقل از منابع داخلی، علی فدوی٬ فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌گوید آمریکایی‌ها بدنبال برقراری «یک خط ارتباطی مستقیم» با نیروی دریایی سپاه هستند.

وی افزوده به دلیل رد شدن این تقاضا از سوی ایران است که آنها «دست به یک جوسازی رسانه‌ای و خبری و سخنگویی زده‌اند.»

آقای فدوی گفته آمریکا در سه چهار سال گذشته این سیاست را که «تحت هیچ شرایطی مورد تایید مقامات جمهوری اسلامی ایران نیست و مصوبه‌ای در این باره وجود ندارد»٬ دنبال کرده است.

این نخسیتن بار است که یک فرمانده بلندپایه سپاه که ماموریت تامین امنیت آب‌های ایران در خلیج را بر عهده‌ دارد چنین موضوعی را مطرح می‌کند.

فدوی با بیان انتشار خبر تازه‌ای مبنی بر درخواست دوباره آمریکایی‌ها برای «ارتباط مستقیم» با نیروی دریایی سپاه٬ افزوده آنها باید خلیج را ترک کنند و برای اینکه مطلبی در منطقه مهم خلیج پیش نیاید، پیشنهاد من این است که آمریکایی‌ها در خلیج فارس حضور نداشته باشند، چون آنها در ۲۸ سال گذشته ناامنی را در منطقه اضافه کرده‌اند، نه امنیت را.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com