رأی دیوان‌عالی فرانسه ممنوعیت پوشیدن بورکینی را که در شهر ویلنو لوبه وضع شده بود لغو کرد. دیوان‌عالی گفت ممنوعیت «بطور جدی، و آشکارا غیرقانونی آزادی‌های اساسی آمد و رفت، آزادی باور و آزادی فردی را لغو می کند.» رأی دیوان‌عالی می‌گوید مقامات محلی فقط در صورتی می‌توانند آزادی های فردی را محدود نمایند که «خطر اثبات» شده برای نظم عمومی وجود داشته باشد. تصمیم اخیر بدین معنی است، که پوشیدن بورکینی فقط در ویلنو لوبه دوباره آزاد خواهد شد. بنا به گزارش لوموند ممنوعیت در شهرها و مناطق دیگر اگر در دادگاه چالش نشود ادامه خواهد یافت.

دیوان‌عالی ممنوعیت پوشیدن بورکینی را لغو کرد

رأی دیوان‌عالی فرانسه ممنوعیت پوشیدن بورکینی را که در شهر ویلنو لوبه وضع شده بود لغو کرد.

دیوان‌عالی گفت ممنوعیت «بطور جدی، و آشکارا غیرقانونی آزادی‌های اساسی آمد و رفت، آزادی باور و آزادی فردی را لغو می کند.»

رأی دیوان‌عالی می‌گوید مقامات محلی فقط در صورتی می‌توانند آزادی های فردی را محدود نمایند که «خطر اثبات» شده برای نظم عمومی وجود داشته باشد.

تصمیم در پی درخواست لیگ حقوق بشر برای لغو ممنوعیت بورکینی در شهر ویلنو لوبه در ریویرای فرانسه اعلام شد، لیگ حقوق بشر می‌گوید ممنوعیت ناقض حقوق مدنی است.

تصمیم اخیر بدین معنی است، که پوشیدن بورکینی فقط در ویلنو لوبه دوباره آزاد خواهد شد. بنا به گزارش لوموند ممنوعیت در شهرها و مناطق دیگر اگر در دادگاه چالش نشود ادامه خواهد یافت…

گشت ارشاد در سواحل فرانسه، سال ۱۹۲۵

 

گشت ارشاد در سواحل فرانسه سال ۲۰۱۶

 

گشت ارشاد در ایالات متحده آمریکا، سال ۱۹۲۰

 

 زنان یهودی ارتدکس در ساحل دریا
کاریکاتوری از خالد البیه، هنرمند سودانی

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com