bug-reportپیش‌ترها وقتی صحبت از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌شد، توجه بیشتر به کارایی، طراحی، سئو و مارکتینگ بود، اما حالا یکی از مسائل مهم پیش رو توجه به امنیت آن وب‌سایت یا نرم‌افزار است. اهمیت این موضوع فقط برای توسعه دهنده نیست، بلکه کاربری که از وب‌سایت یا نرم‌افزاری استفاده می‌کند هم به امنیت آن اهمیت می‌دهد. حفظ امنیت آنلاین و حریم شخصی یکی از دغدغه‌های اصلی اشخاصی است که به هر طریقی با دنیای دیجیتال در ارتباط هستند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی ابزارهایی برای اسکن و بررسی امنیت وب‌سایت‌ها بپردازیم. هرچند توسعه دهندگان و مدیران سیستم با رعایت نکات امنیتی می‌توانند امنیت وب‌سایت یا اپلیکیشن‌ را تا حد زیادی تامین کنند، ولی چک کردن وب‌سایت‌ها با ابزارهای زیر نیز می‌تواند کمک خوبی هم برای تولید کننده و هم استفاده کننده باشد.

برای خواندن مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

۵ ابزار آنلاین برای اسکن امنیت وب‌سایت

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com