آخوند روح الله بجانی رییس شورای حزب الله در واکنش به اظهارات رامبد جوان در برنامه خندوانه علیه یالثارات تذکر داد. متن تذکر که در کانال رسمی اش منتشر شده است به شرح زیر می باشد:

بنام خدا

سلام
روز خبرنگار مبارک
افتخار می کنم که خدا توفیق داده است تا در کنار مسئولیت عظیم و سنگین طلبگی و تدریس درعرصه رسانه نیز به مبارزه با متحجرین لیبرالیسم فعال باشم.
روز خبرنگار را خدمت همکاران عزیز تبریک می گویم.
در ایام روز خبرنگار یالثارات سنگر رسانه ای حزب الله را توقیف کردند. چون از رسمی شدن فساد توسط هنر پیشه ها به صورت ناخواسته ،خواست جلوگیری کند.
امروز برنامه خندوانه که میزبان اهل رسانه بود . من مشغول بررسی نشریه قبل از چاپ بودم و نتوانستم این برنامه را ببینم.
طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی، برادر گرامی مان رامبد جوان یالثارات را بی ادب عنوان کرده است که جا دارد بنده این بی لطفی رامبد را تذکر دهم.
رامبد جان؛
یالثارات خواست همه حواس شان جمع باشد که با تجمیع هنرپیشه ها که هر کدام یک رسانه اند بی حجابی و فرهنگ ابتذال را رسمی نکنند. ما اصل قضیه را فراموش کردیم.
جوان جان؛
لیبرالیسم اقتصادی برای رسمی شدن نیاز به رسمی شدن لیبرالیسم فرهنگی دارد و عده ای می خواهند هنرپیشه ها را برای بازی رسمی سازی لیبرالیسم فرهنگی به بازی بگیرند.
اگر لیبرالیسم اقتصادی رسمی شود یعنی خداحافظ مردم. خداحافظ انقلاب
و برده داری جدیدی آغاز خواهد شد که طبقات ضعیف اسیر آزادی های اقتصادی مرفهین و سرمایه داران خواهند شد.
شما هنر پیشه اید و اهل رسانه انتظار است با دقت بیشتر و بینش وسیعتری به پیرامون نگاه کنید.
با سپاس
برادرتان روح الله

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com