بنا به خبر رسانی سایت عماریون، آخوند روح ا… بجانی مسئول انصار حزب ا… آذربایجان شرقی با انتقاد از کم توجهی به مطالبات ۳ گانه رهبر معظم انقلاب در بحث غارتگری های نجومی گفت: از این همه اموال به غارت رفته چقدر به بیت المال بازگشته است؟ چند نفر متخلف مجازات شده اند؟ کدام سوء استفاده کننده از مسئولیت خود برکنار شده است؟

photo_2016-07-29_19-21-29

آخوند بجانی

وی ادامه داد: از امیرکبیر پرسیدند چگونه با فساد مقابله میکنی، گفت: من جلوی معاونم را می گیرم. او جلوی معاونش و او نیز معاونش و از بالا به پایین جلوی مفاسد را می گیرند. این همه در رسانه ها حکایت از حقوق نجومی معاون اول رئیس جمهور می شود. اگر صحت دارد باید برکنار شود و ما اعلام می کنیم که تا آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از مسئولیتش برکنار نشده است، دولت کاری در مقابله با حقوق های نجومی نکرده است و ما هشدار داده ایم که اگر دولت اقدام نکند، ما ملت وارد میدان خواهیم شد. در حالیکه همین آقای جهانگیری مامور برخورد با حقوق نجومی شده است.

بجانی با اشاره به مشاهده انحراف علنی مسئولین از انقلاب با حقوق نجومی گفت: حقوق نجومی نشانه ارتجاع و استحاله عظیم در سطح مدیران است. من این لباس را برای دفاع از دین پوشیده ام. جنگ با استحاله و ارتجاع، دفاع از دین است. بنده این سومین هشدار است که به دولت می دهم . من اگر تا ماه آینده در خصوص حقوق نجومی اقدام نبینم، تنها هم باشم و شما برادران و خواهران عزیز همراهی ام را تکلیف ندانید تنها در میدان پاستور خواهم نشست تا در تاریخ نوشته شود . وقتی ارتجاع در انقلاب اسلامی مشاهده شد و انقلاب فریاد زد، طلبه ای برای مبارزه با ارتجاع به تکلیفش عمل کرد.

8_8811271653_L600

تجمع انصار حزب الله تبریز

رییس شورای هماهنگی حزب ا… شمالغرب با انتقاد از دیدگاه لیبرالیسم بجای دیدگاه اسلامی گفت: تا کی باید بخوابیم. چرا بزرگان سکوت کرده اند؟ امر به معروف و نهی از منکر واجب کفایی است. اگر بزرگان سکوت کنند، نوبت به من می رسد و اگر من سکوت کنم شاید یک دانش آموز فریاد بزند. دوستان خواب بس است. سرگرم دنیا و خانواده شدن بس است. انقلاب را دارند از بین می برند. سکوت امروز، بی تفاوتی امروز، فردایی سیاه را برایمان رقم خواهد زد.

کشمیر سندی زنده برای انفعال
مسئول انصار حزب ا… استان با انتقاد از اشتباه استراتژیک دیپلمات های کشورمان گفت: خون شیعیان کشمیر هم سرخ است. آنها شعارشان به ما نزدیکتر است. بی تفاوتی دولت مردان سرخوردگی شیعیان کشمیر را به دنبال خواهد داشت.
بجانی افزود: چرا تریبون های نماز جمعه هم ساکت شده اند؟ سکوت نماز جمعه یعنی مرگ انقلاب در نماز جمعه. چرا بعد از نماز جمعه های کشور راهپیمایی نشد؟ آدرس غلط سیستم دیپلماسی خارجی کشورمان انقلابیون را هم دچار تردید کرد.

ما در حیوانیت گیر کرده ایم
روح ا… بجانی ادامه داد: حیوانات هم تنها دغدغه شان تولید مثل و تهیه خوراک و جای گرم و مسکن مناسب است و امتیاز ما نسبت به حیوان ها، عقل و درک و شعور ماست . نباید در حیوانیت گیر کنیم. به مسایل دنیا و ظلم و ستمها باید حساس باشیم.

محدوده ی دفاعی حزب ا…
این مدرس دانشگاه گفت: قرار نیست ما توجیه گر دزدی ها و سرقت های غیرمسلحانه باشیم. قرار نیست عده ای خیال بکنند که ما سگ نگهبان منافع شان هستیم. ما فقط از اسلام دفاع می کنیم و محدوده دفاعی حزب ا… اسلام است . غارتگران بدانند انقلاب مستضعفین برای یاری ولی امر مسلمین جهان در راه است. ما نمی توانیم با بی تفاوتی ضد انقلاب را یاری کنیم. حزب ا… برای دفاع از دین دست بکار شود و مردم با کنار زدن دزدان مجازات مردمی را اعمال کنند.

 

سناریوی کودتای اردوغان
بجانی افزود: اردوغان چاره ای جز سناریوی کودتا نداشت تا چند روزی از این سناریو بهره مند شود. اما بعد از مدتی در باتلاق این سناریو گرفتار خواهد شد و ضربه اش به ارتش ترکیه و بیچاره ملت ترکیه بر می گردد.
اردوغان و رقیب مستقر در آمریکایش هر دو آمریکایی هستند و اردوغان غلام حلقه به گوش صهیونیسم است.

در پایان جلسه حاج حسین نومی گلزار پدر شهید وحید نومی گلزار مدافع حرم با ذکر خاطراتی از فرزندش خواستار رسیدگی مسئولین به مقوله حقوق نجومی شد. گفتنی است که در این جلسه برای تولد شهید نومی گلزار کیک تولد بریده شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com