Orgasm-Machine-for-Woman-1-615x298 دانشمندان، دستگاه جدیدی را اختراع کرده‌اند که با فشار دادن یک دکمه، رسیدن به ارگاسم را برای زنان فراهم می‌کند.

به گزارش تقاطع و به نقل از شعبه‌ی محلی شبکه‌ی تلویزیونی سی.بی.اس در شارلوت واقع در کارولینای شمالی، این دستگاه که از یک پاکت سیگار نیز کوچک‌تر است، به عنوان یک “امپلنت پزشکی”، طراحی شده و با استفاده از الکترودهایی، اوج لذت را در یک رابطه جنسی برای زن ایجاد می‌کند.

این دستگاه، به ویژه به زنانی که از اختلال در فاز ارگاسم رنج می‌برند، کمک می‌کند.

در عمل جراحی برای کاشت این دستگاه، بیمار باید هوشیار باشد تا پزشک جراح بتواند به طور دقیق، اعصابی را که در نخاع وی با الکترودها متناسب هستند، پیدا کند. پس از آن یک مولد سیگنال که به احتمال زیاد باید در زیر پوست باسن بیمار کاشته شود، به این الکترودها متصل خواهد شد.

استوارت ملوی، یک جراح در شهر “وینستون سَلِم” ایالت کارولینای شمالی در آمریکا، به شکلی تصادفی، به فکر ساخت این دستگاه را افتاد.

Orgasm-Machine-for-Woman-2

او به وب‌سایت “نیوساینتیست” می‌گوید: «من در حال جای‌گذاری الکترودها بودم و ناگهان دیدم که زن با صدای بلند شروع به فریاد زدن کرد. از او پرسیدم که “جریان چیست؟” و او گفت: “تو باید به همسرم یاد بدهی که همین کار را بکند.”»

ملوی هم‌چنین این ایده را توضیح داده که امپلنت با یک ریموت کنترل دستی راه می‌افتد و با فشار دادن یک دکمه، ارگاسم ایجاد می‌شود.

با این وجود او تاکید می‌کند که این روش درمانی تنها باید در موارد خیلی جدی اختلال فاز ارگاسم استفاده شود چرا که دستگاه می‌تواند مانند دستگاه تنظیم‌کننده‌ی ضربان قلب عمل کند و برای افراد سالم، خطرآفرین باشد.

بر اساس این گزارش، تولید آزمایشی این دستگاه توسط یک شرکت مستقر در مینیاپولیس آمریکا از اواخر امسال آغاز خواهد شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com