چهار نفر از اعضای گروه موسیقی “سگ‌های زرد” که از گروه های راک زیر زمینی ایران بودند، در بروکلین نیویورک کشته شدند.

آرش فرازمند، سروش فرازمند و علی اسکندریان سه قربانی این قتل گروهی‌اند که توسط یکی دیگر از اعضای موسیقی زیرزمینی ایران به نام علی‌اکبر که با گروه اختلاف‌هایی داشته، کشته شدند.

علی‌اکبر، که نام خانوادگی او توسط پلیس نیویورک فاش نشده، پاسی پس از نیمه شب یازدهم نوامبر به محل اقامت “سگ‌های زرد” در محله ویلیامزبرگ شرقی حمله می‌کند. او که مسلح به یک تفنگ کالیبر ۳۰۸ بود، طبقه به طبقه منزل را جست‌وجو کرده و به سمت همه ساکنان محل اقامت سگ‌های زرد شلیک می‌کند؛ سه نفر، را با شلیک گلوله به سر و صورت کشته و نفر چهارم هم از ناحیه دست با شلیک دو گلوله زخمی می‌کند. علی‌اکبر سپس به پشت بام رفته و با شلیک یک گلوله به گلوی خود و سمت مغز، جان خود را نیز می‌گیرد.

“سگ‌های زرد” از گروه‌های مطرح موسیقی راک زیرزمینی در تهران بودند که در سال ۲۰۰۶ به عنوان پناه‌جو به آمریکا آمدند و در محله بروکلین نیویورک به کار هنری خود ادامه دادند. موسیقی آن‌ها توجه منتقدان محلی نیویورک را به خود جلب کرده بود، در فستیوال‌های موسیقی مستقل برنامه اجرا می‌کردند و شبکه خبری سی‌ان‌ان هم در مورد آن‌ها و موسیقی زیرزمینی ایران گزارشی تهیه کرده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com