یک پیروزی عظیم سیاسی برای دانشجویان، دانش‌آموزان، جوانان، زنان و تمام مردم انقلابی ایران!

تبریک می‌گوییم به تمام همراهان این فراخوان، هم آنان که در فراگیر کردن آن به یاری ما آمدند و هم همرزمان و همسنگرانمان از کف خیابان تا جمع‌های همراهمان در صدور فراخوان؛ ما یک پیروزی دلچسب و شیرین دیگر را به نام انقلاب زدیم. پیروزی که بر متن ضدیت علیه اعدام و فریاد زندگی برای «انسان» بود.

دانشجویان پیشرو و دانش‌آموزان و جوانان انقلابی یکبار دیگر اثبات کردند که هیچ سرکوب، مکر و نیرنگی از طرف جمهوری اسلامی نمی‌تواند انقلاب ما را متوقف کند. پیروزی این انقلاب قرار است با نسل ما به عنوان نیرو فعاله‌ی آن جشن گرفته شود.
هر سرکوبی که بکنند و هر محدودیتی که ایجاد کنند، این راه رهروان خستگی ناپذیری دارد!

حکومت با تعطیلی کامل مدارس و دانشگاه‌ها در برخی شهرها و تهدید کسبه و کارگر و کارمند و معلم و کادر درمان سعی داشته و دارد که این قیام انقلابی سه روزه را به شکست بکشاند؛ اما با پاسخ دندان‌شکن ما مواجه شد. حالا هم مثل همیشه بی‌توجه به رسوایی و بی‌آبرویی تصمیم دارد مدارس شهرهای اراک، اصفهان، تهران و تبریز را فردا هم تعطیل کند.

فراخوان سراسری ما به دانشجویان و دانش‌آموزان این است که در پاسخ به این اقدام پیشگیرانه حکومت، هرچه وسیع‌تر تشکیلات، نهادها و جمع‌های معترض خود را سازمان دهند و با حفظ مسائل امنیتی به مبارزه و اعتراض بپیوندند.
حتی در صورت تعطیلی کامل مدارس و دانشگاه‌ها و شدت یافتن سرکوب در سراسر کشور، این پایان تعرض ما رو به جمهوری اسلامی تا به زانو درآوردن عاملین و آمرین بیش از چهار دهه ظلم، ستم، جنگ، تبعیض، تجاوز، قتل، اعدام، فقر و فلاکت مردم، نخواهد بود.

پیروزی در این مبارزه مسیری سخت دارد، اما ما برای پیمودن این مسیر آماده‌ایم …

🚩 زنده باد آزادی و برابری/ زنده باد انقلاب زن زندگی آزادی
✌️ پیش به سوی ادامه فراخوان سه روزه!

تشکل دانشجویان پیشرو
بامداد ۲۹ آذر ۱۴۰۱

📞@isf_uni_admin
🔉@isfahanuni97

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)