تفهیم اتهام در‌باره انتشار خبر محکومیت متهمان کهریزک

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل خبرگزاری مهر از بازداشت خود خبر داد و گفت: برای رسیدگی به پرونده‌های قضائی به دادسرا رفتم که همزمان خبری درباره پرونده متهمان کهریزک روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت و به این بهانه به مدت ۸ ساعت اجازه خروج از شعبه را نداشتم.

رضا مقدسی مدیر عامل خبرگزاری مهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در‌باره چگونگی و علت بازداشت موقت دیروز خود اظهار داشت: روز گذشته برای رسیدگی به چندین فقره پرونده اتهامی به دادسرا مراجعه کرده بودم، درجریان رسیدگی به برخی از آنها همزمان خبری مبنی بر محکومیت متهمان پرونده کهریزک و جزئیاتی از آن بر روزی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفت. مسئولان مربوطه پس از آگاهی از این موضوع رسیدگی به پرونده‌های مطروحه را متوقف کرده و همان لحظه پرونده‌ای جدید علیه اینجانت تشکیل شد و تا ساعت ۵ بعداز ظهر اجازه خروج از دادسرا و شعبه را نداشتم.

وی درباره خبر منتشر شده مبنی بر جزئیات پرونده متهمان کهریزک در خبرگزاری مهر عنوان کرد: پس از این‌که خبر مذکور روی خروجی قرار گرفت، در این‌باره که انتشار خبر احکام قضائی قبل از قطعیت بود، تفهیم اتهام شدم.

مدیر عامل خبرگزاری مهر گفت:‌ تمام رسانه‌ها خبر اولیه مربوط به محکومیت و جزئیات پرونده کهریزک را کار کردند اما اینکه چرا در این موضوع صرفا با مدیرعامل خبرگزاری مهر برخورد این چنین بود، باید دادسرا توضیح دهد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com