در مقالات متعددم که در بلاگم (http://beyondelt.blogfa.com) آمده اند تشریح کرده ام که آمریکا و ایران بواسطه ماهیت و اهداف امپریالیستی متضاد خود به زودی چاره ای جز جنگ نمی بینند. ایران خطری جدی برای منافع آمریکا و هم پیمانان اروپایی، عرب و صهیونیستش در منطقه است،و آنها این را تحمل نمی کنند. در همین راستا آمریکا بعنوان ابرقدرت دنیا به ایران التیماتوم داده است که اگر همانند یک کشور عادی و متمدن رفتار نکند روز به روز عرصه را به او تنگ تر و تنگ تر خواهد کرد. بعبارت دیگر آمریکا از ایران خواسته است که حقوق شهروندی اولیه و نیز آزادی های مدنی ایرانیان را به رسمیت بشناسد، دست از آزار و اذیت و ارعاب و … منتقدان بردارد، به انتخابات آزاد و حتی رفراندم تن دهد و سعی در صدور انقلاب و باورهای ایدیولوژیکی خود با توسل به ترور، لشکر کشی و ارعاب در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی نداشته باشد.

من شخصا هم معتقد هستم تنها راه صدور انقلاب و اسلام، عملکرد و نحوه حکومت کردن و تعاملات حاکمان ایران در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و جهانی می باشد و نه توسل به زور و جنگ و ارعاب و بگیر و ببند – باید به حاکمان ایران یاد آوری کنم که در اواخر دهه سوم قرن بیست و یکم زندگی می کنند و نه در عصر حجر و یا در قرون وسطی! بنابراین بجای فکر کردن به موشک قاره پیما و بمب اتم و … باید به فکر اصلاح سیستم تعلیم و تربیت، مبارزه با عوامل و افراد و نهادهای ستم پیشه و فساد آور، رانت خواران، اختلاس گران و دفع دین فروشان ریاکار و جذب نخبگان باشند تا مملکت به آبادی، آزادی، رفاه و تمدن برسد و باقی مردمان و ملل جذب حاکمان آن و دین و آیین شان شوند.

حاکمان ایران اما بقای خود را در جنگ محتمل تر می بینند چرا که بخوبی دریافته اند که پذیرش شروط آمریکا معنایی جز تسلیم شدن – با خفت و خواری – برای آنها ندارد که سرانجام آن هم به “تغییر ماهیت” رژیم آنها می انجامد. این امر البته – از نظر من و مردم ایران هم – امر پسندیده ای هست چرا که از نظر ما رژیم فعلی ایران با علم، عالم، آبادانی، رفاه و تمدن نه که مخالف که سر ستیز دارد.

حاکمان ایران و آخوندها باید متوجه باشند که اگر شعله جنگ را بیفروزند و بعنوان مثال با موشک های روسی خود یکی از ناوهای آمریکا را غرق کنند، آمریکا با بمب های اتمی خود اثری از ایران و ایرانیان و مسلمانان باقی نخواهد گذاشت. همانطور که در مقالات متعددم در وبلاگم تشریح کرده ام حکومت فعلی ایران “هرگز” اسلامی نیست و اگر هم به فرض محال باشد اسلامی از نوع طالبانی و داعشی است. بعنوان نمونه، من دکترای روش تدریسم را از یک دانشگاه بین المللی در بزرگترین دموکراسی دنیا گرفتم. از آنجا که تصمیم گرفتم کاری در سطح بین المللی ارایه دهم که مقبول حکومت مستضعفان! در ایران هم باشد، روش تدریسی بر پایه تیوری های آموزشی سیاسی خودم ارایه دادم که در واقع یک “اسلحه آموزشی برای براندازی نرم حکومت های چپاولگر و دیکتاتوری” می باشد. اینکار را کردم چون معتقد بودم این نوع حکومت ها بر پایه جهل، فقر و ترس مردم شکل می گیرند و ماندگار می شوند که این امور به واسطه سیستم های تعلیم و تربیت و روش های تدریسی که در دانشگاه ها به معلمانشان دیکته می کنند میسور می شود. این روش های تدریس، مستضعفان را که بیش از ۹۰ درصد این نوع جوامع را شکل می دهند “از نظر فکری هم مستضعف نگه می دارند” که این هدف غایی مافیای سرمایه دار حاکم بر این جوامع است که بقای خود را در مستضعف نگه داشتن همه جانبه مردمان تحت سلطه خود می دانند. روش تدریس من اما که در این ویدیوی ۱۷ دقیقه ای (https://www.aparat.com/v/i32tK) معرفی کرده ام و البته راجع به آن بیش از ۲۰۰ کتاب، مقاله و پایان نامه نوشته شده است بعنوان” ناجی مستضعفان” عمل می کند تا آنها را بصورت انتقادی بیدار کند، اذهانشان را از استعمار باورهای دوران جاهلیت رهایی بخشد و از نظر قوای تفکر ورزی قدرتمند شان نماید و به آزادی و رفاه آنها و نهایتا به صلح جهانی بینجامد.

وحشتناک است اما همانطور که در مقالاتم در وبلاگم تشریح کرده ام، آخوندها – در ایران – بخاطر ارایه همین راهبرد استراتژیک م برای رهایی مستضعفان من، “موقعیت اجتماعی”، “مال”، “حیثیت و آبرو”، “روح و روان”، “آثار”، “رویاها”، “جان” و حتی “نسل و تبار” م را با – تمام قوا – و با استفاده از توطیه های شیطانی و شیوه های فاشیستی – با بربریت و بی رحمی – “هدف” قرار دادند و ز همان زمان ادر حال زجر کش کردن من هستند تا جایی که دو بار من را به تیمارستان آزادی تهران هم برده اند!؟؟!! – دلیل این بربریت ایشان هم به این واقعیت بر می گردد که تروریست ها – در هر لباس و موقعیتی – راز بقای خود را در مظلوم کشی و جنایت علیه بشریت و بویژه روشنگران و عالمان راستین که چشم و چراغ مستضعفان هستند می دانند. “داعش” هم با نام خدا، پیغمبر، اسلام و قرآن مردمان و بویژه روشنفکران و اندیشمندان متفکر را قلع و قمع کردند و البته خود نهایتا مورد غضب خداوند و عذاب الهی واقع شدند. بواسطه این بربریت هایی که با من داشتند بود که به این نتیجه رسیدم که آنطور که ادعا می کنند سیستم تعلیم و تربیت در ایران در خدمت ایدیولوژی اسلامی نیست. – همانطور که در رساله دکترا (۲۰۰۹) و برخی کتب و مقالات انگلیسی و فارسی م تشریح کرده ام – من قویا بر این باور هستم که مدارس و دانشگاههای ما در خدمت اربابان سرمایه داری در این سرزمین هستند. اربابان سرمایه داری ای که لباس پیغمبر را پوشیده اند و مدرسه و دانشگاه زده اند چراکه بخوبی دریافته اند که ملت ایران ملتی مذهبی و دانش جو هستند. – از مدرسه و دانشگاه بعنوان بنگاههای اقتصادی و همزمان کارخانه های خرسازی سو استفاده می کنند. اگر اینگونه نبود حداقل بعد از اینکه یارانه من را قطع کردند و اجازه هیات علمی شدن و یا تدریس من در دانشگاه را ندادند و مجوز تاسیس موسسه آموزش زبان هم به من ندادند، مجوز تدریس من را در آموزش و پرورش را که ۲۴ رسال هست معلم رسمی آن هستم لغو نمی کردند و سه ماه برایم انفصال ازخدمت نمی زدند و حقوقم را قطع نمی کردند .

پیشنهاد من برای جلوگیری از بروز فاجعه برای منطقه و مسلمانان:
بعد از ۴۰ سال حکومت ناکارآمد و ویرانگرشان، آخوندها باید بپذیرند که برای حفظ کرامت روحانیون و بویژه برای پاسداشت دین اسلام “دین باید از سیاست جدا باشد”. شعار “دیانت ما عین سیاست ماست” برای زمانی که خود ایمه اطهار ع رهبری جامعه را بر عهده داشتند درست بوده چون آنها “معصوم” و پاک و بی خطا بوده اند و با بی بصیرتی و بی خردی و خیانت و ستم پیشگی و توحش تیشه به ریشه اسلام در اذهان مردم نمی زدند. پیشنهاد من این است که روحانیون باید به مساجد و حوزه ها برگردند و اجازه دهند یک حکومت لیبرال دموکرات در ایران مستقر شود و افراد متخصص و فرهیخته زمام امور مملکت را به دست بگیرند تا مردم ستمدیده و دین ستیز شده ایران هر چه زودتر از جهنمی که – از نظر آنها – آخوندها بواسطه حکومت دینی شان برای آنها به ارمغان آورده اند رهایی پیدا کنند و بدین سیاق تعداد معدودی که هنوز کافر نشده اند مسلمان باقی بمانند و اسلام در اذهان آنها نیز به صلیب کشیده نشود.

مقالات من را در وبلاگ و وب سایت م حتما بخوانید تا شما هم به یقین برسید که حکومت آخوندها در ایران اسلامی نیست و صرفا از اسلام و باورهای مذهبی مردم جهت منافع دنیوی خودشان سوی استفاده می کنند:

http://beyondelt.blogfa.com

http://drelt.ir

حکومت قرون وسطایی؛ به نام اسلام عزیز و مظلوم، به کام غارتگران

https://www.tribunezamaneh.com/archives/199232

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com