بیشتر نقاش ها را به عنوان هنرمندانی که با قلم مو روی کرباس جادو خلق می کنند می شناسیم، اما مایکل بوسانکو «لامپ» و بازی با نورهای رنگی را به عنوان ابزارهای هنرنمایی هایش انتخاب کرده است.

بوسانکو خودش را هنرمندی می داند که با نور «گرافیتی» خلق می کند، او با استفاده از انواع چراغها و تنظمیات حرفه ای و هنرمندانه به خلق آثار تجسمی یا نقاشی هایی می پردازد که جلوه ای متفاوت دارند.

یکی از مشهورترین آثار او نقاشی سه بعدی است که در ماه اکتبر در یک آشیانه هواپیمای ۳۵ هزار متر مربعی با کمک چراغهای رنگی خلق کرده است. «گیزمودو» که او را مهمترین هنرمند نوراپرداز جهان می داند این اثر را بهترین اثر تجسمی نورانی جهان معرفی می کند.
یکی از تکنیکهای او برای خلق آثارش باز گذاشتن دیافراگم دوربین به مدت یک ساعت و بازی با چراغهای نورانی است که به ایده های او تجسم می بخشند است که نتیجه منحصر به فرد و چشمگیری را به معرض دید تماشاچی می گذارد.

در این ویدئوی کوتاه او شیوه منحصر به فردش را برای خلق آثارش توضیح می دهد.

برای اینکه با این هنرمند بیشتر آشنا شوید و نمونه های بیشتری از آثار او را ببینید اینجا کلیک کنید.

برای دنبال کردن صفحه فیسبوکی این هنرمند اینجا کلیک کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com