به گزارش بازداشت به نقل از سلحشور آزادی بهنام موسیوند فردا برای اجرای حکم به زندان اوین می رود.
پرونده «آرش صادقی»، «گلرخ ایرایی»، «نوید کامران» و «بهنام موسیوند» چهار فعال مدنی، پیش تر در مرحله بدوی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «صلواتی» ارسال و سپس در مرحله تجدید نظردر شعبه ۵۴ به ریاست قاضی «پور عرب» عینا تایید شد، به اجرای احکم دادسرای مقدس واقع در زندان اوین جهت اجرای حکم ارسال شد .

این چهار فعال مدنی پیش تر از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «صلواتی» در مجموع به تحمل ۲۴ سال حبس محکوم شدند و احکام صادره روز شنبه ۱ شهریورماه ۱۳۹۴، به آنها ابلاغ شد.

احکام صادره از سوی شعبه برای این چهار فعال مدنی به ترتیب «آرش صادقی» ۱۵ سال، «گلرخ ایرایی» ۶ سال، «نوید کامران» ۱۸ ماه و «بهنام موسیوند» ۱۸ ماه تعیین شد.

«بهنام موسیوند» فعال مدنی علی رغم محکومیت ۱۸ ماه حبس خود با احتساب حکم ۲ سال حبس تعزیزی پیشین خود که از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی «مقیسه» به نامبرده ابلاغ و سپس در دادگاه تجدید نظر به حالت تعلیق درآمده بود، مجددا به اجرا گذاشته شد و نامبرده در مجموع به ۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد .

این چهار فعال مدنی در ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۳ با حضور مامورین امنیتی «قرارگاه ثارالله اطلاعات سپاه» در محل کار «آرش صادقی» و« نوید کامران» به همراه «گلرخ ایرایی» همسر آرش و «بهنام موسیوند» از دیگر فعالان مدنی بازداشت شدند.

پس از بازداشت، ﻣﺎﻣﻮﺭﻳﻦ ﺑﺎ ﻫﺠﻮﻡ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻝ «ﺁﺭﺵ صادقی»، «ﺑﻬﻨﺎﻡ موسیوند» ﻭ«ﻧﻮﻳﺪ کامران» ، پس ﺍﺯ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﻳﺨﺘﻦ ﻣﻨﺰﻝ، ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺷﺨﺼﻲ آنها ﺭﺍ ﺿﺒﻂ و با خود بردند.

«نویدکامران» و «بهنام موسیوند» پس از گذشت سه روز بازداشت در ۱۸شهریور ماه ۱۳۹۳ با قید وثیقه‌هایی به ارزش به ترتیب هفتاد و صد میلیون تومان آزاد شدند.4366

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com