آلبوم روز: بیش از ۶ هزار شهروند برهنه کلمبیایی در مقابل دوربین عکاس امریکایی

شنبه, 22ام خرداد, 1395

منبع این مطلب تقاطع

نویسنده مطلب:
 

مطالب منتشر شده در این صفحه نمایانگر سیاست رسمی رادیو زمانه نیستند و توسط کاربران تهیه شده اند. شما نیز می‌توانید به راحتی در تریبون زمانه عضو شوید و مطالب خود را منتشر کنید.

«اسپنسر تانیک»، عکاس امریکایی که به خاطر عکس‌هایش از جمعیت‌های برهنه مشهور است، روز یکشنبه گذشته (۵ ژوئن-۱۶ خرداد) بیش از ۶ هزار شهروند کلمبیایی را متقاعد کرد تا با اندامی برهنه در میدان اصلی شهر «بوگوتا» در مقابل دوربین او قرار بگیرند.

این جمعیت، بزرگ‌ترین جمعیت برهنه‌ای است که در شش سال گذشته توسط آقای «تانیک» عکاسی شده است و هم‌چنین اولین تجربه در نوع خود در پایتخت کلمبیا به شمار می‌آید؛ کشوری که بعد از نیم قرن درگیری میان نیروهای دولتی و شورشیان چپ‌گرای «فارک»، خود را به یک توافق صلح میان دو طرف، بسیار نزدیک می‌بیند.

«کلودیا بارینتوس»، یک شرکت‌کننده‌ی چهل‌وچندساله در این برنامه به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «ما از این‌‌که برهنه و آرام هستیم خوشحالیم. این یک لحظه‌ی صلح و آرامش و اتحاد برای همه‌ی ماست و زمانی برای کنار گذاشتن تعصب‌ها.»

«اسپنسر تانیک» ۴۹ساله نیز پیش از انجام پروژه‌ی عکاسی‌اش، به همین خبرگزاری گفت که هدفش این است تا «نشان دهد چگونه زیبایی اندام انسان می‌تواند به فضا شکل دهد».

میدان «بولیوار» بوگوتا جایی است که کنگره‌ و دیوان عالی کلمبیا و یک کلیسای جامع بزرگ در آن واقع شده است.

او هم‌چنین حضورش در بوگوتا در بحبوحه‌ی مذاکرات صلح میان دولت کلمبیا و شورشیان «فارک» را «افتخاری» برای خود دانست و ابراز امیدواری کرد که این مذاکرات به توافق منجر شود.

در بیش از نیم قرن درگیری‌های کلمبیا، دست‌کم ۲۶۰ هزار نفر کشته و ۶/۶ میلیون نفر آواره شده‌اند که بیش از نیمی از جمعیت این کشور را شامل می‌شود.Spencer-Tunick-Nude-Pic-Bogota-6

Spencer-Tunick-Nude-Pic-Bogota-11

Spencer-Tunick-Nude-Pic-Bogota-5
Spencer-Tunick-Nude-Pic-Bogota-7

Spencer-Tunick-Nude-Pic-Bogota-12Spencer-Tunick-Nude-Pic-Bogota1

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com

مطلب را به بالاترین بفرستید

این مطلب خلاف آیین نامه تریبون است؟ آن را به ایمیل tribune@radiozamaneh.com گزارش کنید
Join

دسته‌بندی‌ها: تمام مطالب

برچسب‌ها: | | | |

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را بنویسید.