بازجویان مستقر در زندان اوین با تهدید به آرش صادقی گوشزد کردند که از هرگونه فعالیت در این زندان خودداری کند، در همین حال مسئولین زندان از دریافت وسایل شخصی وی خودداری کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، بازجویان مستقر در زندان اوین با انتقال آرش صادقی به بند دو الف با تهدید این زندانی سیاسی خواستار عدم هرگونه فعالیت وی در زندان شده‌اند؛ وی بعد از تهدید به بند هشت زندان اوین منتقل شده است.

در حالی این زندانی سیاسی در زندان اوین مورد تهدید قرار می‌گیرد که پیش‌تر بازجویان با دخالت فراقانونی و پرونده‌سازی، حکمی ۱۹ ساله را بر اساس اتهامات واهی به وی ابلاغ کرده‌اند.

در اینجا لازم از است به بخشی از اتهامات مندرج در پرونده آرش صادقی اشاره‌کنیم: «ملاقات و دیدار با هشت زندانی (امنیتی) آزادشده»، «دیدار با خانواده ستار بهشتی به همراه تعدادی از دوستان هم‌بندی زندان اوین»، «دیدار با خانواده‌های کشته‌شده‌های بعد از انتخابات ۸۸»، «نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام از طریق اشتراک‌گذاری مطالب و تصاویر پیرامون آزادی زندانی سیاسی (امنیتی) در صفحه فیس‌بوک شخصی»، «ایجاد صفحه در فیس‌بوک به نام فری سعید شیرزاد و احمد شاهرضایی»، «تهیه و امضای نامه‌ای خطاب به احمد شهید»

از سوی دیگر مسئولین زندان اوین از دریافت وسایل شخصی برای این زندانی سیاسی که توسط خانواده وی تهیه‌شده بود، خودداری کردند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com