به گزارش گلد نیوز از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ مأموران یگان نیروی انتظامی به همراه نیروهای بسیج با استقرار در بسیاری از نقاط تهران مزاحمتهای خود را با توجه به نزدیک شدن مراسم مرگ آیت الله خمینی، آغاز کردند. که در ۲ مورد به درگیری و هرج و مرج کشیده شد.
از حدود ساعت ۸ در خیابان انقلاب نرسیده به میدان انقلاب، مزاحمتهای چند نقطه ایست بازرسی نزدیک به هم برای دانشجویان و عابران پیاده، منجر به اعتراض گسترده از سوی مردم و دعوا و تنش با مأموران شد. که مأموران در وحشت از گسترش اعتراض موقتاً کار خود را متوقف کردند.
در خیابان فردوسی نیز، نیروهای یگان پلیس به سمت دلار فروش‌ها و جمع کثیری از دستفروشان محدوده منوچهری و نزدیک به بازارهای فردوسی، حمله‌ور شدند اما با مقاومت دلار فروش‌ها و درگیریها و تعقیب و گریزهای میان آنها، فضای این محدوده ملتهب شده تا جایی که نیروهای کمکی برای این محدوده فراخوانده شدند و نوعی حکومت نظامی برقرار شد.
تلاش مأموران برای چندین مورد دستگیری مردم و جوانان درگیر شده با مأموران ناموفق بود.10952

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com