مسعود عرب چوبدار، زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر، به دلیل انتقال به بند عمومی این زندان از پنجم خرداد ماه در اعتصاب غذا به سر می برد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، مسعود عرب چوبدار، زندانی سیاسی که دراعتراض به انتقال به بند عمومی زندان رجایی شهر دست به اعتصاب غذا زده است هم اکنون در ششمین روز از اعتصاب غذا در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارد. این زندانی سیاسی اعلام داشته است که در صورت عدم رسیدگی مسئولین به وضعیت وی، از روز سه شنبه ۱۱ خردادماه از خوردن دارو نیز امتناع خواهد کرد.

گفتتی است که مسعود عرب چوبدار از حق درمان در زندان نیز محروم می باشد.

این زندانی سیاسی که از دررفتگی دست از ناحیه کتف و بیماری نورولوژی رنج می برد، تاکنون چندین بار به دلیل وخامت حال به بهداری زندان منتقل‌شده و هر بار مسئولین بهداری تقاضای اعزام وی به بیمارستان را داشته‌اند اما مسئولین زندان از اعزام وی به بیمارستانی خارج از زندان خودداری می‌کنند.

مسعود عرب چوبدار به اتهام “ارتباط با دول متخاصم و افشای اسناد محرمانه” توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست صلواتی محاکمه شده و به ۳سال حبس تعزیری محکوم شد.

مسعود عرب چوبدار از سال ۱۳۹۲ در حال طی کردن دوران محکومیت خود می باشد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com