در این پست یک سایت اجتماعی با هدف آموزش کاربران در مورد امکانات فیس‌بوک –  به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا – معرفی می شود.

رسانه های اجتماعی با آنچنان رشد فراگیری تبدیل به بخش مهمی از زندگی افراد ٬ جوامع و کشور ها شدند٬ در این بین سایت {اف بی ایران} یا سایت راهنمای استفاده و زندگی در فیس بوک در واقع یک Micro Social Media یا  خرده-رسانه اجتماعی است که برای آموزش و تعامل کاربران ایرانی فیسبوک و معرفی پیج های فیس بوک راه اندازی شده است.

این سایت درباره خود نوشته است:

سایت  اف بی ایران با آدرس http://fb.iran.ai یک سایت اجتماعی با هدف آموزش کاربران در مورد امکانات فیس‌بوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا می باشد.

وقتی جمعیت فیس‌بوک بزدوی از پرجمعیت ترین کشور جهان پیشی می گیرد و در شرایطی که بخش مهمی از زمان٬ اطلاعات٬ ارتباطات ٬ کسب و کار و حتی احساسات و عواطف کاربران در فیس‌بوک مورد استفاده و بازخورد قرار می گیرد طبیعی است که بگوییم بخش مهمی از زندگی ما در فیس‌بوک جریان دارد. این سایت فقط یک راهنمای فنی برای فیس‌بوک نیست بلکه شیوه‌نامه ای از زندگی لذت بخش و موفق در فیس‌بوک است. شیوه‌نامه ای که همانند خود فیس‌بوک روز به روز با مشارکت جمعی کاربران غنی‌تر و کاملتر می شود.

 

برای کاربران فیسبوک:

در اف بی ایران کاربران می توانند سوال بپرسند٬ در پرسش و پاسخ سایر کاربران مشارکت نمایند و در مجموع دانش جمعی و درک عمومی جامعه را نسبت به پدیده‌‌ی بسیار فراگیری به نام فیس‌بوک ارتقا دهند.

شرایط عمومی استفاده از این سایت نظیر فیسبوک است تلاش ما ایجاد محیطی باز و مشارکتی می باشد. در عین حال این سایت در هر زمان می تواند به هر دلیلی مقررات استفاده را تغییر دهد٬ محتوایی را حذف کند یا کاربری را غیر فعال نماید.

 

برای ادمین‌های پیج های فیس‌بوک:

ایران اف بی همچنین یک فهرست دسته بندی شده یا دایرکتوری از پیج page و صفحات فیسبوک را در خود جای داده است که ادمین های محترم پیج های فیس‌بوک می توانند پیج خود را برای معرفی در این دایرکتوری قرار دهند ( فرم معرفی پیج)

هر ماه ٬ فصل و سال پیج‌هایی که در دایرکتوری فهرست شده اند. بیشترین تعداد لایک و شی‌یر را در فیسبوک٬ توییتر و گوگل پلاس از آن خود کرده اند به عنوان بهترین ها معرفی می شوند. این انتخاب و برتری صرفا توسط کاربران صورت می گیرد.

 

برای تبلیغات  تجارت و کسب و کار از طریق فیس‌بوک:

ایران اف بی همچنین ارایه دهنده خدمات طراحی و ساخت برنامه های تحت فیس بوک٬ تحت وب و برنامه های تبلت و موبایل می باشد. کاربرد این برنامه ها برای روابط عمومی و تبلیغات بسیار گسترده٬ موثر و به مراتب ارزانتر از سایر شیوه های بازاریابی است. منظور از تبلیغات از طریق فیس‌بوک درج بنر های تبلیغاتی در این سایت نیست بلکه استفاده از تکنیک هایی است که همزمان با گسترش شبکه ها و رسانه های اجتماعی به عنوان Social Media Marketing & Application تعریف شده اند تکنیک هایی که امکانات بیکرانی برای طراحی کمپین های تبلیغاتی را در حد خلاقیت سازندگان برنامه ها ایجاد می کند.

سایر اطلاعات و اطلاعیه ها به مرور از طریق وبلاگ این سایت به اطلاع کاربران محترم خواهد رسید.

توجه فرمایید: این سایت به هیچ عنوان در ارتباط٬ پشتیبانی شده یا نماینده فیسبوک نمی باشد.

Attention: This website is not related, authorized or representative of Facebook Inc ( http://www.facebook.com).

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com