به تمامی آزادیخواهان و منتقدان و مخالفان نظام فاسد کنونی در ایران
از آنجا که جدیدا” نظام فاسد ودولت فاسد حسن روحانی تروریست و جنایتکار مردم فریب دروغگو شروع به فریب تمامی کشورهای ثروتمند عربی با سوءاستفاده از تکنولوژی کنترل الکترونیکی ذهن ومغز که با کار گذاشتن میکروچیپ ایمپلنتها (رجوع شود به مطالب پستهای قبلی) که از طریق آن میشود همه چیز را از چشمهای اینجانب دید و همه چیز را از طریق این فرستنده گیرنده های بسیار ریز کار گذاشته شده در مغز اینجانب شنود مینمایند و امواج و سیگنالهایی میفرستند که تاثیرات گوناگون و شکنجه کننده و کشنده بر روی من دارد با خدایی و ساخت نظام ایران نشان دادن این تکنولوژی خارجی میلیاردها دلار از پادشاهان و امیران کشورهای عربی با فریب و دروغ گرفته اند و در حال سوء استفاده بیشتر هم هستند از همه خواهشمند است که برای افشا و جلوگیری از این کلاهبرداری کثیف و شیطانی که توسط مقامات ارشد و عالی نظام تروریستی فاسد در ایران از جمله توسط: علی خامنه ای؛ حسن روحانی, محمود احمدی نژاد و مجتبی خامنه ای؛ محمد خاتمی؛ محمد جواد خائن کثیف (ظریف)؛ لاریجانی ها؛ شمخانی ؛ هاشمی رفسنجانی؛ ولایتی؛ احمد توکلی و دیگر مقامات دولت و نظام فاسد گدایان حاسد جنایتکار دزد و رانتخوار و مفتخوار لطفا هر چه سریعتر کشورهای زیر را مطلع فرمایید.
عربستان سعودی؛ برونئی؛ کویت؛ قطر؛ بحرین؛ امارات و عمان و …
این تکنولوژی کاملا در فیسبوک اینجانب شرح و توضیح داده شده است.
کاری برای انسانیت انجام دهید… این غیرانسانی و جنایت و کلاهبرداری سازمان یافته برای درامدهای میلیارد دلاری و نابود کردن اینجانب است بعنوان کسی که در آینده به مقام اول در ایران خواهد رسید. بر اساس رویاهای اینجانب و مخالف تمامیت نظام غیر انسانی و ضد خدا و شیطانی فاسد مزدورپرور کنونی بودنم و بر اساس شناخته بودن توسط بسیاری از مقامات دنیا اینجانب شاهین میر محمد حسینی شانس نجات دادن کشورمان از این جنایتکاران فاسد دروغگوی تروریست ضد خدا و دشمن ایران و کلیه کشورها بر اساس تروریست و ضدبشر بودنشان و دزد و غارتگر و انگل مردم شریف ایران را دارم. به امید خداوند و به دعا و همکاری شما هموطنان و دوستان از همه کشورهای دنیا.
درود بر گفتار نیک؛ عمل خوب و حسن نیت که نظام فحاش فاسد تروریست حاکم ضد آنست
مرگ بر نظام فاسد تروریستی علی گدا خامنه ای و حسن گدا روحانی و همه تمامیت رژیم
آزاد و پاینده ایران
مهندس شاهین میر حسینی

Facebook: Shahin Mir M. Hosseini
لینک مطالب بسیار مهم در مورد جنایت سازمان یافته وزارت تروریستی اطلاعات حسن گدای روحانی بر علیه اینجانب:
www.shahinmirmoh.blog.com
http://mirhosseini.weebly.com
پینوشت: چون تا کنون بارها ایمیل اینجانب توسط وزارت تروریستی اطلاعات هک شده و برای ارسال پیامهای توهین امیز و جعلی حاوی دروغها بر علیه اینجانب به دیگران ارسال گردیده است در صورت دریافت هرگونه پیامی مبنی بر عدم صحت خبر موثق فوق از این کذب و دروغ ارسال نمودنها آگاه باشید.

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com