مسئولین زندان اوین، با تمدید مرخصی سعید حسین زاده، فعال مدنی، مخالفت به عمل آوردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، حاجیلو، دادیار زندان اوین با مخالفت با ادامه مرخصی درمانی سعید حسین‌زاده اعلام کرد، ضابطین سپاه و مسئولین زندان اوین با تمدید مرخصی وی مخالف میکنند. این در حالی است که این فعال مدنی به دلیل ابتلا به بیماری‌های مختلف نیازمند عمل جراحی و رسیدگی پزشکی در بیمارستان می‌باشد.

گفتنی است که مسئولین زندان از تحویل مدارک پزشکی‌ این زندانی که در بهداری زندان نگهداری می‌شود، خودداری میکنند.

در همین رابطه این زندانی سیاسی با انتشار دلنوشته‌ای کوتاه به عدم تمدید مرخصی‌اش واکنش نشان داد. شما میتوانید این دلنوشته را که نسخه‌ای از آن در دسترس تارنگار حقوق بشر در ایران قرار گرفته است، مطالعه کنید:

به نام خداوند مهر و راستی
اول‌ازهمه وظیفه خود می‌دانم که از تمامی نزدیکان، دوستان، همراهان و آن تعداد از مقامات و مسئولینی که در این‌یک سال و نیم به هر نحوی مرا حمایت کردند تا قادر باشم مقابل ظلم ایستادگی کنم، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و فرارسیدن نوروز را به شما تبریک گویم که به‌تنهایی هرگز قادر نبودم این فشارها و آزارهای جسمی و روحی را تحمل‌کنم.

امیدوارم که در آینده نزدیک روزی برسد که دیگر هیچ انسانی به خاطر فعالیت‌های خیریه، مدنی و فرهنگی و یا به خاطر اعتقاداتش بازخواست نشود.

از یک اندیشه که آید از درون
صد جهان گردد به یک‌دم سرنگون

متأسفانه برخی عوامل سعی در بازگرداندن من به زندان دارند، آن‌هم در شرایطی که به علت آسیب‌دیدگی‌ها و بیماری‌هایم خصوصاً مشکلات تنفسی، قلبی و آسیب‌های روماتیسمی – مفصلی لازم است هر چه سریع‌تر بستری‌شده و تحت درمان و عمل جراحی قرار گیرم.

بدانید که «هر خونی، خون‌خواهی دارد و هر حقی حق‌خواهی.»

خانمان‌سوز بود آتش آهی، گاهی
ناله‌ای می‌شکند پشت سپاهی گاهی

محمد سعید حسین‌زاده موحد
۲۹/۱۲/۱۳۹۴
photo_2016-03-20_02-59-29

photo_2016-03-20_02-59-34

photo_2016-03-20_02-59-39

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com