احتمالا از عنوان بالا متعجب شده اید. امام جمعه موقت تهران، احمد خاتمی که خودش هم در کرمان برای انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری منتخب رأی دهندگان این شهر بود. در نماز جمعه امروز ۱۲ اسپند ۱۳۹۴ خورشیدی، با تشبیه کردن سیاست به بازی فوتبال گفته است: ” استراتژی کل نظام اسلامی، با تغییر افراد تغییر نخواهد کرد. ” وی میگوید سیاست هم شبیه بازی فوتبال است؛ هنگامی که گل می زنی نباید مغرور شوی. وقتی هم که گل می خوری، نباید مأیوس شد!ahmad_janati

وی که از روحانیون اصولگرا است، و چهره های همسو با او محمدتقی مصباح و محمد یزدی هستند؛ که هر دو در انتخابات اخیر در تهران رأی نیاورده و موفق نبوده اند؛ و بیشترین کرسی ها سهم فهرست منتسب به علی اکبر هاشمی رفسنجانی شد. احمد خاتمی با این هشدار، که نباید شیرینی جشن انتخابات را، با کدورت ها تلخ کرد. احمد خاتمی برخی از کدورت ها را جزئی دانست و توصیه کرد: ” شتر دیدی، ندیدی ” !!

این روحانی اصولگرا، حضور مردم ایران در انتخابات را، ” آری مجدد به نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: ” کسی نباید شورای نگهبان، وزارت کشور و نهادهای اجرائی انتخاباتی را زیر سؤآل ببرد. ” تعداد ۱۶۱ کاندید جهت دستیابی به ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری در این انتخابات، با همدیگر رقابت کردند. به گفته صاحبنظران، مجلس خبرگان رهبری این دوره از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارشناسان احتمال می دهند، که کار تعیین رهبری آینده حکومت آخوندی، به این مجلس محول بشود!

انتخاب جانشین خامنه ای، که در مسند رهبری سیاسی – مذهبی جمهوری اسلامی قرار بگیرد؛ آنقدر واضح است که نیاز به این تفسیرهای آخوند احمد خاتمی و دیگر اصولگرایان تندرو را ندارد. توضیح واضحات است، که اکبر هاشمی رفسنجانی، با آنکه چند سالی هم از سید علی خامنه ای بزرگ تر است؛ بیشتر از بقیه روحانیون شناخته شده و معروف رژیم آخوندی، شانس رسیدن به رهبری حکومت اسلامی را دارد. چون در سال ۶۸ خورشیدی که خمینی به درک واصل شده و شرش را از سر مردم ایران کند و مرد؛ حیله های همین آخوند کوسه(هاشمی رفسنجانی) موجب شد؛ که خامنه ای به جای خمینی رهبر انقلاب اسلامی گردد!

تا اینجا خامنه ای یکی به رفسنجانی بدهکار است؛ با توجه به این که رهبر کنونی ” بوی الرحمان ” گرفته و مرگش نزدیک است؛ چون که مسلمانی و دینداری و خداترسی از همه وجود و کردار و گفتارش آشکار است. نمی خواهد وامدار از این جهان برود. می خواهد با قرار دادن رفسنجانی بر مسند رهبری انقلاب سیاه اسلامی، قبل از مرگ اش بدهی خود را به اکبر هاشمی رفسنجانی بپردازد!

این نکته را فقط ما نمی گوئیم، بسیاری از خودی های شان نیز بر این امر وقوف کامل دارند. یکی از همین خودی های سودجوی رژیم، شیخ واعظ طبسی که در سال ۵۹ خورشیدی، دو سال پس از شکل گرفتن حکومت منحوس جانیان انقلاب اسلامی، با حکم روح الله خمینی تولیت آستان قدس رضوی را عهده دار شده بود. او در طول اینهمه سال، چنان از درآمدهای بسیار گزاف محل آن کار که به وی واگذار شده بود؛ تا توانست دزدید و بر ثروت خودش انباشت. در دو سه روزی که انتخابات و شمارش آراء به انجام می رسید. با شنیدن خبر دو میلیون و اندی رأی آوردن هاشمی رفسنجانی، قادر به تحمل آن خبر نگشت و به “کما ” رفت. دیروز هم پس از دو سه روز مبارزه با مرگ، در همان حالت ” کما ” با یک دنیا امید برای رسیدن به پایگاه رهبری انقلاب منفور اسلامی، در کمال ناامید از این جهان رفت !

امید که به زودی زود، همه این اشغالگران اهریمن صفت و تازی تبار، یکی یکی از همه چیز ناامید شوند و سرزمین اهورائی ما را به خودمان واگذارند. تحقق یافتن این آرمان ملی، به دو عامل مهم بستگی دارد. ابتدا باید با ایجاد حرص و آز هر چه بیشتر در سیستم فکری خودمان، و اضافه نمودن امید به تحقق یافتن این امر در وجودمان، یک انرژی مثبت و همه جانبه در خویش، سرنگونی هرچه زودتر رژیم منحط آخوندی را به ثمر برسانیم!

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com