سازمان عفو بین‌الملل روز ٢۶ ژانویه ٢٠١۵ در طی یک فراخوان به اقدام فوری برای انتقال فوری رمضان احمد کمال٬زندانی کرد سوری به بیمارستان از همگان خواست که به مقامات ایرانی نامه بنویسند.
عفو بین‌الملل در این فراخوان خواسته است که با نوشتن نامه به زبان‌های فارسی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی یا هر زبان دیگری مقامات ایرانی را مجبور کنند که رمضان احمد کمال را فورا تحت مداوا بیرون از زندان قرار دهند و عاملانی که او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و دیگر مقامات زندان که با او بدرفتاری کرده‌اند را شناسایی و به مراجع قضایی تحویل دهند.
بر اساس ماده ١٢ میثاق بین‌المللی حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که ایران یکی از امضاء‌کنندگان آن است، حق هر فرد از جمله زندانیان در بالاترین حد استاندارد سلامت جسمی و مغزی باید توسط حکومت ایران تامین شود. و عدم فراهم آوردن درمان‌های پزشکی لازم می‌تواند به نقض مصونیت کامل در برابر شکنجه و دیگر بدرفتاری‌ها بینجامد.

Untitled-91
احمد کمال، هیچ خویشاوندی در ایران ندارد و زندانیان سابق سیاسی که با او هم بند بوده‌اند، پیگیر مداوا و رسیدگی به وضعیتش هستند.
شما می‌توانید تا پیش از ۸ مارس ٢٠١۶ با نوشتن نامه از مقامات ایرانی درخواست کنید که هر چه سریع‌تر رمضان احمدکمال را به مراکز درمانی منتقل کنند .
نامه‌های خود را می‌توانید به آدرس‌های زیر ارسال کنید:

تهران، دفتر رهبری، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، خیابان جمهوری، انتهای خیابان شهید کشوردوست
ایمیل دفتر رهبری

رئیس قوه قضاییه، آیت‌الله صادق لاریجانی، دفتر روابط عمومی
تهران، بالاتر از تقاطع خیابان ولیعصر و پاستور، بن‌بست یکم عزیزی، پلاک ۴
ایمیل حقوق بشر قوه قضاییه ایران
دادستان کل تهران، عباس جعفری دولت‌آبادی، دفتر دادگاه عمومی و انقلاب
تهران، نبش خیابان ١۵ خرداد

سازمان عفو بین‌الملل: رمضان احمد کمال زندانی کرد سوری در ایران به جراحی نیاز دارد
عدالت برای ایران: برای انتقال فوری رمضان احمد کمال به بیمارستان و انجام عمل جراحی به مقامات ایران نامه بنویسید
مرکز مشاوره فعالان مدنی و سیاسی: زندانی کرد به احمد شهید: ضرب و شتم ماموران زندان من را به کما فرستاد
مرکز مشاوره فعالان مدنی و سیاسی: هفت سال انتظار یک زندانی سیاسی برای خروج گلوله‌های به جای مانده در بدنش
کانال تلگرام دستگیری را دنبال کنید

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com