«امجد سلیمانی» نقاش و طراح اهل بوکان، سه‌شنبه اول دی‌ماه، از سوی نیروهای امنیتی اداره اطلاعات این شهر بازداشت شد و همچنان از سرنوشت او خبری در دست نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، دو تن از ماموران اطلاعات سپاه بوکان، روز سه‌شنبه اول دی‌ماه ۱۳۹۴، «امجد سلیمانی» فرزند «حسن» متولد ۱۳۶۴، را در محل کارش بازداشت کردند و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

یک منبع نزدیک به خانواده این شهروند بوکانی در رابطه با اتهامات احتمالی وی به کمپین گفته: «اتهاماتی که شاید به او نسبت داده شود، ارتباط با یکی از احزاب کُرد است. دو روز از بازداشت امجد می‌گذرد ولی از سرنوشت او اطلاعی نداریم.»

این نقاش و طراح بوکانی پیش‌تر در دی‌ماه سال ۹۰، به مدت ۱۸ روز در بازداشتگاه اداره اطلاعات بوکان بازداشت شد و در نهایت با قرار کفالت از زندان آزاد شده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com