تئونا کولبایا بهمراه دوست پسر خود رانندگان تاکسی را به بیابانهای تفلیس می کشاند. آنها با تفنگ اسباب بازی یک راننده تاکسی را تهدید کردند و به زور خودرو، پول و موبایل او را گرفتند. تئونا در ماه می سال ۲۰۱۲ دستگیر شد. او علاوه بر سرقت از رانندگان تاکسی به سرقت از یک فروشگاه نیز اعتراف کرد. اگر تئونا در ایران مرتکب این جرایم شده بود، بر اساس قانون مجازات اسلامی ممکن بود به اعدام محکوم شود یا مجازاتهایی مانند شلاق یا قطع دست را تحمل کند. اما دستگاه عدالت سکولار در گرجستان سرنوشت دیگری برای تئونا رقم زد.
روز ۲۳ دسامبر جاری تئونا در نمایشی بنام صدای گرجستان ترانه اجرا می کند. پس از این اجرا کاخا کاخیشویلی وزیر اصلاح و تربیت به صحنه می رود و خبر بخشودگی تئونا کولبایا را به حاضران اعلام می نماید. کاخیشویلی به تئونا می گوید: دیگر نیازی نیست نگهبانان تو را ببرند بزندان تا وسایلت را جمع کنی، ما یک خودرو بتو می دهیم تا خودت رانندگی کنی.
آقای کاخیشویلی آرزو کرد زندانیان بیشتری نزد خانواده هایشان باز گردند.
ترانه ای که تئونا در مراسم صدای گرجستان اجرا کرد نوشته ایلیای دوم می باشد:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com