سلام دوستان و علاقمندان به هنر سینما،
لطفآ این مطلب را تا آخر بخوانید:

-میخواهم در مورد پروژه فیلم سینمایی که یک سالی هست مشغولش هستیم بگم، این پروژه یک فیلم متراژ بلند داستانی با ژانر درام هست که من با دوستان ایرانی و اکراینی یک ساله پیش شروع کردیم.
-لازم به ذکر است که فیلمبرداری این کار کاملا تمام شده و الان در مرحله تدوین قرار دارد، فیلم تماما در اکراین فیلمبرداری شده به همراه بازیگران سینما و تئاتر شهر کی یف، اما برای مرحله صدا گذاری و آماده سازی نهایی فیلم متاسفانه بودجه ما کفایت نمیکنه، از این بابت از تاریخ ۱۴/۰۸/۱۳۹۴ به مدت ۴۰ روز بر روی سایتی در هلند، که مختص به سرمایه گذاری جمعی برای آثار سینمایی است، کمپین «کرادفاندینگ» پروژه «تنگناهراسی» آغاز شده است.
-دوستان شما قطعا میتوانید نقش مهمی در تولید این فیلم داشته باشد، تقاضا ما از شما اینه که با حمایت از جانب خودتان در کمپین فیلم که در زیر این مطلب آورده شده (حتی با کمترین مبلغ), و یا با به اشتراک گذاشتن لینک این کمپین و صفحات مربوط به این فیلم (در فیس‌بوک و اینستاگرام)؛ و معرفی آن به دوستان و آشنایان کمک کنید تا با کمک شما این فیلم را بر روی پرده سینما بیاوریم.
در لینک زیر میتوانید تیزر معرفی فیلم، عکسها، اطلاعات بیشتر و شرح پاداش ها را ببینید:

http://cinecrowd.com/claustrophobia-feature-film

https://www.facebook.com/Claustrophobia-2015-film-370738619785429/?fref=ts

for lera

Claustrophobia

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com