باوی پور

یک رزمنده دفاع مقدس در شوشتر در وضعیت بغرنج قرار دارد . دستفروشی که دارای بیماری انسداد قلب و عروق است برای تامین هزینه‌های زندگی خانواده یازده‌ نفره خود در شهر شوشتر ساعت ، کیف و عینک می‌فروشد .

عبدالامام باوی پور در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر گفت : بنده یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس هستم و به دلیل ناتوانی در تامین هزینه های زندگی و عمل جراحی قلب مجبور به دستفروشی در خیابان طالقانی شوشتر هستم .

وی افزود : به علت اینکه دارای انسداد قلب هستم و در وضعیت بغرنجی قرار دارم باید هرچه زودتر عمل جراحی قلب نمایم ولی توانایی هزینه های جراحی و زندگی همسر و فرزندانم را ندارم .

باوی پور تصریح کرد : با دستفروشی نمی توانم هزینه های زندگی و عمل جراحی قلب را تامین نمایم و نیاز به حمایت دارم .

این رزمنده دفاع مقدس گفت : با تایید پزشک به علت بیماری انسداد قلب و قند خون دارای ۶۸ درصد ازکارافتادگی دارم ولی هیچ گونه حقوق ازکارافتادگی دریافت نمی کنم و سازمان تامین اجتماعی برایم کاری انجام نداده است و پیگیریهای بنده برای دریافت حقوق ازکارافتادگی بی نتیجه بوده است .

این شهروند ۴۷ ساله شوشتری می‌گوید : با وجود آنکه ۶۸ درصد عروق وی دچار گرفتگی است اما مشکلات زندگی باعث شده است تا او مجبور شود تا برای تامین معاش خود دستفروشی کند .

آقای باوی‌پور که در حال حاضر یازده سرعائله دارد ، در توضیح کسب و کار روزانه خود می‌گوید : ناچارم تا برای تامین مخارج خانواده‌ام در خیابان طالقانی شوشتر بساط دستفروشی پهن کنم و منتظر بمانم تا مردم از من ساعت ، کیف و عینک بخرند .

این درحالی است که وی به دلیل بیماری دیابت پیشرفته و انسداد قلب مبتلاست و طبق تاکید پزشک باید هرچه سریعتر تحت عمل جراجی قرار بگیرد .

این دستفروش شوشتری می‌گوید : به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانم هزینه درمان خود را تامین کنم.

باوی‌پور افزود: تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارد اما این بیمه به دلیل قوانین خاصش هزینه درمان اینگونه درمان‌ها را نمی‌پردازد .

باوی‌پور می‌گوید: حتی اگر به کمک خیرین از پس هزینه عمل قلب برآیم با وجود تعداد عائله و مستاجر بودن نمی‌دانم در دوران تحت مداوا قرار گرفتن چگونه از پس هزینه‌های زندگی برآیم .

وی افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی از طرف بسیج به مدت سه سال به جبهه اعزام شدم وسالهای بعد نیز به صورت داوطلبانه در جبهه حضور داشتم و حدود ۵ سال تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح بودم اما بعد از جنگ قطع شد .

موبایل عبدالامام باوی پور : ۰۹۱۶۳۰۷۳۱۴۷

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com