بسمه تعالی
ریاست محترم ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ۰۱/۰۶/۱۳۹۴
از: سید محمد حسن حسینی – دکترای آموزش (زبان انگلیسی)
موضوع: عملکرد فراقانونی آموزش و پرورش مشهد (ناحیه ۷) جهت تحقیر مکرر اینجانب
با سلام
احتراما این نامه را خدمت شما ارایه می دهم تا متوجه شوید که هنوز هم خیلی از مسیولان هستند که برای تحقیر منتقدان “فرا قانونی” و “دیکتاتور مابانه” عمل می کنند و به روشهای گاز انبری در امر مدیریت معتقدند.
اینجانب سید محمد حسن حسینی رسمی آموزش و پرورش (آپ) و دارای مدرک دکترای آموزش زبان انگلیسی مدت ۲۰ سال است که در آپ مشغول به خدمت می باشم. هشت سال اول را در مدارس راهنمایی در روستاهای دور افتاده و ما بقی را در دانشگاه ها، موسسات و دبیرستان های مختلف مشغول به خدمت بوده ام. جهت اطلاع شما تا کنون ۱۰ کتاب تخصصی و بیش از ۴۰ مقاله آی اس آی و علمی پژوهشی و … در ارتباط با روش تدریس منحصر بفردم که بر مبنای تیوری آموزشی سیاسی م در دوره دکترا طراحی کرده ام تالیف نموده ام و در آمریکا، کانادا، آلمان، لهستان، ترکیه، هندوستان و غیره چاپ کرده ام. این روش تدریس که از آن به عنوان یک اسلحه آموزشی یاد کرده ام در واقع راهبردی استراتژیک برای آگاه و بیدار سازی و نتیجتا رها سازی مستضعفان و مظلومان (ستم دیده گان) از یوغ حکومت های مستبد و خودکامه که سرشار از ظلم و ستم و تبعیض و فساد و غارت و ریا هستند می باشد. اما متاسفانه مسیولان آپ حتی بعد از روی کار آمدن آقای دکتر روحانی هم در این سالیان همواره و به روشهای متفاوت فقط و فقط در صدد مطرود و منزوی کردن من و راهبرد و نگرش آموزشیم و تحقیر هر چه بیشتر و روز افزون اینجانب بوده اند. از سال ۱۳۸۷ که دکترای خودم را از هندوستان گرفتم نه تنها در هیچ دانشگاهی به من کلاس ندادند بلکه تمام کلاس هایم در آپ هم صرفا کلاس های “اول” دبیرستان آن هم غالبا در هنرستانها و کار و دانش ها بوده است – رشته های خیاطی پسران! که حتی نمی توانند اسم خودشان را به فارسی هم بنویسند!
نمونه دیگر از این دست تحقیر کردن ها هفته قبل اتفاق افتاد که بعد از ۲۰ سال ابلاغم را برای تدریس در “مقطع راهنمایی” زده اند! در هر صورت اینجانب از این آقایان با نوع نگرش و منش خاصی که از آنها سراغ دارم انتظار نداشتم که از تخصص من در یکی از مراکز تربیت معلم و یا در گروه ها و یا در پژوهشسراها استفاده نمایند اما این انتظار را هم نداشتم که کلاس های پیش دانشگاهی و تیز هوشان و … را به افراد لیسانس بدهند و اینجانب را حکم دهند که باید در مقطع راهنمایی تدریس کنم. البته بهانه ایشان این بود که من در محرم پارسال بر علیه معاویه زمان و سپاه غارتگرش سخنرانی داشته ام که در آن منظور من از معاویه و سپاه …. بوده اند. لازم به یاد آوریست که این آقایان به خاطر مقالات، کتاب ها، شیوه درس دادن و مصاحبه ام با بی بی سی فارسی راجع به یکی از کتابهایم که در باره تیوری و روش تدریسم می باشد نیز ناراحت و عصبانی هستند. اینجانب این نوع شیوه های مدیریت پادگانی را نه تنها ظلم در حق افراد همانند خودم بلکه در راستای سیاست نخبه کشی و اخراج مغزها و نهایتا خیانت به آرای ملتی می دانم که این افراد را جهت خدمت به خود بر مسند قدرت رسانده اند اما آنها قصد چپاول هر چه بیشتر ملت را دارند.
به امید اینکه تدبیر شما مانع ادامه ظلم و ستم های ایشان و بروز مشکلات بعدی شود. با تشکر
سید محمد حسن حسینی
http://www.beyondelt.blogfa.com
رونوشت جهت اطلاع: ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی – دکتر حسینی
برخی سایت های خبری تحلیلی ویژه فرهنگیان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com