ماف نیوز: در مرزی‌ترین مناطق مرزی ایران، قهرمان لیگ برتر فوتبال ، دختر ورزشکاری از منطقه‌ی سیلوانا گفت: “تاکنون با درخواست آنها جهت ایجاد یک مدرسه‌ی فوتبال در مناطق کُردنشین ارومیه موافقت نشده است.”

به گزارش ماف نیوز، “دنیا بندار” از اهالی روستای دیزج مرگور، و عضو تیم ارومیه در لیگ برتر فوتبال بانوان کشوری، می‌‎گوید: متاسفانه تاکنون هیچ درخواستی برای احداث یک مدرسه‌ی فوتبال دخترانه در مناطق کُردنشین ارومیه داده نشده است.

این خانم ورزشکار کُرد می‌گوید: “تیم ارومیه هم‌اکنون در سطح کشور در رشته فوتبال لیگ برتر بانوان، دارای ۱۲ نماینده از تمامی شهرها است و هم‌اکنون به مدت ۳ سال است که در فوتبال ساحلی تیم کرمان کار می‌کنم و خواهان ایجاد مدرسه‌ای جهت آموزش فوتبال به بانوان در یکی از مناطق ارومیه هستم که تاکنون پاسخی به درخواست بنده داده نشده است.”

بندار می‌گوید: “در صورتی که مسئولین بیشتر به ورزش جوانان و مخصوصا بانونان استان ارومیه توجه کنند، در واقع عرصه بر پیشرفت استان در عرصه‌های ورزشی خوش می‌شود.”

وی در سال ۹۲-۹۱مقام قهرمانی را کسب کرده و سال ۹۴-۹۳ موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شده است.
دنیا بندار متولد سال ۱۳۶۹ساکن روستای دیزج از توابع بخش سیلوانا در استان ارومیه، به مدت ۸ سال است در زمینه های فوتبال چمن، فوتبال ساحلی و فوتسال فعالیت می‌کند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com