یک منبع آگاه در شهر پیرانشهر به شبکه‌ی حقوق بشر کُردستان گفت روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه یک زن کُرد به نام عایشه گل‌حاجی توسط همسرش به طرز فجیعی به قتل رسیده است. این زن که دارای دو پسر ۷ و ۲ ساله بوده به دلیل اختلاف خانوادگی از سوی همسرش که معتاد بوده ابتدا با طناب به داراویخته شده بعدا به طرز فجیعی با تبر از سوی همسرش گردن زده شده است.

به گفته‌ی این منبعِ، همسر این زن مدتی پیش به دلیل استعمال مواد مخدر بازداشت شده بوده و بعد از آزادی به دلیل اینکه سند خانه به نام این زن بوده همسرش او را تحت فشار قرار داده تا اقدام به فروش خانه بنمایند. این زن نیز حاضر به انجام خواسته همسرش که هیرش نام داشته نشده و به همین خاطر بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه همسرش دو فرزند خویش را به خانه‌ی یکی از بستگان فرستاده و عایشه را به قتل رسانده است و فرار کرد. دو روز بعد در یکی از شهرهای اطراف این مرد بازداشت شده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com