اطلاعیه
تیراندازی به خانواده زندانی سیاسی و خانواده دادخواه هم جمهوری اسلامی را نجات نخواهد داد!

جنبش دادخواهی و برای آزادی زندانی سیاسی قدمهای آخر پیروزی را برمیدارد!

سعید افکاری، برادر جان باخته راه آزادی نوید افکاری در صفحه اش نوشت؛ برای ملاقات وحید برادرم رفته بودیم، دستش شکسته بود، متوجه شدیم بدلیل مقاومت وحید در مقابل ماموران که قصد انتقال یک زندانی سیاسی به انفرادی را داشته اند، دست وحید را شکسته اند.
حبیب برادرم بیرون رفت تا مسئولی را پیدا کند و با او صحبت کند و ما هم اعتراض کردیم که ماموران بسوی ما تیراندازی کردند. وقتی سینه امان را جلویشان گرفتیم و گفتیم بزن، تیراندازی را قطع کردند ولی دیگر اجازه ملاقات با وحید را ندادند.

امروز یک جامعه در مقابل حکومت وحشت، زندان، جنایت و قاتل مردم سینه سپر کرده است و میگوید آمده ایم تا حقمان را بگیریم. آگاهانه و عامدانه بسوی خانواده افکاری شلیک میکنند تا شاید با خیال واهی و امید رنگ باخته اشان بتوانند این خانواده را به سکوت وادارند، مردم را بترسانند و پایه هایشان را قوی کنند، غافل از اینکه امروز جامعه یکصدا میگوید” ما همه خانواده افکاری هستیم” .

در حالیکه موج عظیم و باشکوه پیامهای پر شور فعالین، معلمان، زندانی سیاسی و خانواده هایشان، مادران و خانواده های دادخواه بمناسبت سال نو، همراه با عکسهای عزیزانشان، همراه با جشن و پایکوبی، لرزه بر پیکرشان انداخته است، با احضار فعالین یکی پس از دیگری تا تیراندازی به خانواده ها میخواهند مردم را به خانه هایشان برگردانند. اما زهی خیال باطل، حکومت زندان، شکنجه و اعدام در سرازیری سقوط و سرنگونی قرار دارد.
کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، عمل شنیع، غیر انسانی و وحشیانه تیراندازی به خانواده افکاری را شدیدا محکوم میکند و به رژیم آدم کش اسلامی اعلام میکند “ما همه خانواده افکاری هستیم”.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۱۵ فروردین ۱۴۰۱
۴ آپریل ۲۰۲۲

📌 برای کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی گزارش و خبر ارسال کرده و همکاری کنید. با ما از طریق کانالهای زیر در لینک تماس بگیرید:
https://linktr.ee/cfppi

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)