در جنایت هولناکی که در شهرستان گچسارن از توابع استان کهگیلویه و بویراحد روی داد سه نفرکشته ویک تن دیگر زخمی شدند.3097664_108
به گزارش منابع محلی پسر جوانی به نام یعقوب که پس از خواستگاری از دختر موردعلاقه‌اش الهام، جواب منفی شنیده بود با حضور در منزل این دختر به روی او و خانواده‌اش آتش گشود. در اثر این تیراندازی علاوه بر الهام دختر جوان مورد علاقه‌اش، زینب خواهر الهام و مرضیه خواهر داماد این خانواده نیز قربانی شدند. هم چنین این جوان در نهایت با شلیک گلوله‌ای به زندگی خود نیز پایان داد.

تصویر منتسب به الهام

تصویر منتسب به الهام قربانی این حادثه در شبکه‌های اجتماعی

سرهنگ علی‌کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه گفت: بر اثر تیراندازی «یعقوب.د» دو نفر کشته شدند و یک تن نیز با شلیک گلوله مجروح شد. به گفته بازیان الهام و زینب دو نفر از کشته‌شدگان خواهر هستند که یکی از آنها در صحنه حادثه جان سپرد و دیگری بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
مصدومان حادثه که هر دو زن بودند دراسرع وقت به بیمارستان دولتی شهید رجایی گچساران انتقال داده شدند. براساس گفته‌های شاهدین، بعد از این حادثه جمعیت زیادی به منظور پیگیری از آخرین وضعیت قربانیان حادثه در جلوی بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور پیدا کرده بودند.
1428869989_img-20150413-wa0001
دکتر هایده حافظ قران، رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز در تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه گفته است: «به محض انتقال هر دو مصدوم به بیمارستان کارهای پزشکی بر روی آنها صورت پذیرفت .یکی از افراد که شرایط حادتری داشت به آی سی یو انتقال داده شد . باتوجه به محل اصابت گلوله به گردن بیمار وجراحت خیلی زیاد وارده تمامی تلاش پرسنل بیمارستان برای نجات مصدوم نتیجه ای نداشت .»
مرضیه دیگرمصدوم این حادثه نیز در بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوا قرار دارد که حال وی وخیم اعلام شده است.
شهرستان گچساران با مرکزیت شهر دوگنبدان با بیش از یکصدوپنجاه هزار نفر جمعیت در فاصله یکصدوهفتاد کیلومتری از یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com