ماف نیوز: ۲۱ زندانی در استان البرز جهت اجرای حکم اعدام به بندهای قرنطینه منتقل شدند و احتمال اعدام آنها شدت گرفته است.

به گزارش ماف نیوز، امروز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۳ خورشیدی، در زندان رجایی شهر کرج نیز ۶ زندانی سنی مذهب به نامهای حامد احمدی، کمال ملایی، جمشید دهقانی، جهانگیر دهقانی، صدیق محمدی و سیدهادی حسینی، به سلول انفرادی منتقل شدند تا حکم اعدام در مورد ایشان اجرا شود.

این ۶ زندانی عقیدتی کُرد، به اتهام محاربه از طریق فعالیتهای تبلیغی علیه جمهوری اسلامی ایران و آنچه “نبرد علیه خدا” خوانده میشود، به اعدام محکوم شده‌اند.

از سوی دیگر در زندان قزلحصار کرج نیز ۱۵ زندانی، جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شدند.

مسئولان این دو زندان، با خانواده‌های این زندانیان تماس گرفته و از ایشان خواسته‌اند که برای ملاقات آخر به زندان قزلحصار و رجایی شهر کرج، مراجعه کنند.

در مجموع ٢۶ تن از زندانیان عقیدتی در ایران به اعدام محکوم شده‌اند که برخی از آنها عبارتند از: احمد نصیری، بهروز شاه‌نظری، ادریس نعمتی، عبدالرحمن سنگانی، جمال سید موسوی، حامد احمدى، جمشید دهقانی، جهانگیر دهقانی، کمال ملایی، صدیق محمدی، محمدیاور رحیمی، بهمن رحیمی، مختار رحیمی، ماموستا کاوه ویسی، ماموستا کاوه شریفی، طالب ملکی، فرزاد شاه نظری، سیدهادی حسینی، شهرام احمدی، محمد غریبی، امید پیوند.

بیشتر این زندانیان، از زندانیان عقیدتی هستند.

تاکنون خبرگزاریهای حکومتی در رابطه با این موج جدید اعدامها، هیچ خبری انتشار نداده است اما تحلیل‌گران سیاسی بر این باورند که دوران طلایی دولت روحانی به سر آمده و احتمال اعدامهای دسته‌جمعی زندانیان نیز به مانند اعدامهای معروف به اعدام “آیت الله خلخالی” نیز وجود دارد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com