تلوزیون آزاد طی‌ صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که روز ۱۴ بهمن گفتگوی ویژه‌ای را با گروهبان جمشید دانایی‌فر خواهد داشت؛ تنها ساعاتی بعد از صدور اطلاعیه، سایت‌های امنیتی و اطلاعاتی چون انتخاب، انصاف نیوز، الفبا و خبر گذاری آنا که عمدتا وابسته به سپاه پاسداران هستند به صورت هراس آلودی واکنش نشان دادند.ابتدا سامانه خبری “الفبا” وابسته به انصار حزب الله خبری را تحت عنوان “گفتگو با جمشید دانای فر در تلوزیون ازاد/فوری” با قید فوریت روی خروجی خبری خود قرار داد. متعاقب آن‌ سایت انصاف نیوز و خبرگزاری انتخاب و خبرگزاری آنا(خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی) نیز بدون آنکه قادر به تایید یا تکذیب خبر تلویزیون آزاد باشند با بهت و سرگردانی صرفا به بازتاب اطلاعیه تلویزیون آزاد پرداختند.

zahrdan azizan

زاهدان نیوز نیز به مانند دیگر سایت‌های اطلاعاتی بدون آنکه قادر باشد خبر مذکور را تایید یا تکذیب نماید، ترجیح داد به صاحب تلوزیون آزاد حمله کند. این سایت امنیتی که عمدتاً اخبار مربوط به زاهدن و بلوچستان را پوشش میدهد ضمن باز نشر اطلاعیه تلویزیون آزاد از شدت خشم و غضب، صاحب تلوزیون آزاد را “کلاهبردار فراری” ساکن آمریکا نامید که ” سابقه جعل سند، دروغ گویی و…” دارد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com