میثم – دو شب پیش، نیروهای اسراییلی با نقض مرزها و ورود به خاک کشور سوریه و شلیک موشک های جنگی و قتل چند نفر انسان حاضر اعم از سوری و لبنانی و ایرانی که قانونی وارد این سرزمین بودند، از لحاظ حقوق بین الملل و حقوق بشر چه معنایی دارد؟

اگر چنین اتفاقی از سوی ایران اتفاق می افتاد، چه واکنش های بین المللی در جهان رخ میداد؟

وضعیت مجامع حقوق بشری و رسانه ها الآن در جهان چگونه است؟

رسانه های اسراییلی که از شهادت لبنانی ها و ایرانی ها به شادی میپردازند، چه تصویر و فرهنگی را به جهان نشان میدهد؟

jahad

اینجاست که باید به دنیای پیچیده و بی قانون و ظالمانه امروز دنیا، خندید. ما برای شهادت مرزدارمان در مرز پاکستان، هیاهو کردیم. اما از شهادت یک جنرال ایرانی در سوریه به دست اسراییلی های کودک کش (به تعبیر رییس جمهور ترکیه) حرفی نمیزنیم. ظاهرا در اروپا و آمریکا انسان درجه بندی دارد؟ انسان های درجه یک و انسان های درجه ۲.

ایرانی هایی که در خارج از کشور زندگی میکنند، چه قدر دم از حقوق بشر در مقابل این نقض فاحش و آشکار اسراییل در خاک سوریه زدند؟ آیا دنیا برای اسراییل و آمریکا است و برخی ایرانیان خارج از کشور، سرباز اسراییل و آمریکا هستند؟

خدایشان رحمت کناد، شهید ایرانی، جهاد مغنیه و دیگر شهدای حمله تروریستی قنیطره سوریه

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com