همجنسگرائیضدیت و دشمنی جمهوری اسلامی با همجنسگرایان کار این رژیم را به آنجا کشانده است که برای دستگیری و بازداشت آنها تله می گذارد. اخیرا در شهر قزوین یک مرد ۳۰ ساله همجنسگرا  را بعد از آنکه از طریق چت در فیس بوک برایش دام گذاشتند،  دستگیر کردند. طرف مقابل چت فیس بوکی این فرد، پلیس سایبری جمهوری اسلامی بوده است. وقتی فرد مذکور به سر قرار می آید او را به جرم همجنسگرایی بازداشت می کنند. وی مورد ضرب و شتم و توهین و بی حرمتی مامورین جمهوری قرار می گیرد و سپس ماموران به تفتیش محل کار و زندگی اش می پردازند.

یک لحظه تصورش را بکنید که اگر همه نیرو و هزینه ایی که صرف اذیت  و آزار همجنسگرایان، جوانان، زنان، فعالین کارگری و غیره می شد صرف این می شد که مردم رفاه و آسایش، درمان، مسکن و آموزش پرورش خوب و مناسب می داشتند آنوقت جامعه ایران وضعش چه می بود؟ به این فکر کنید و آنوقت صد بار لعنت بفرستید به رژیمی که فقط مردم آزار و ضد انسان است.

اما دشمنی جمهوری اسلامی با همجنسگرایان دشمنی داعشی است. این داعش های ایران  زندگی را برای بخش هایی از جامعه که تمایلات جنسی متفاوتی دارند و به هم جنس خود عشق می ورزند به یک جهنم مملو از تحقیر، بی حقوقی، انکار و مجازات سخت تبدیل کرده اند. شرح حال اسفبار و دردآور همجنس گرایان و برخوردهای ستمگرانه جمهوری اسلامی به آنها توصیف نقض شدید حقوق انسانی این بخش از جامعه است.

به این ستم و تبعیض باید خاتمه داده شود. عشق ورزیدن به هم جنس خود جرم و بیماری نیست. حقوق انسانی و پایه ای همجنسگرایان بدور از هر گونه رفتار تبعیض آمیزی باید فورا برسمیت شناخته شود. تابو ها را در هم بشکنیم  و خود را از قید عقاید تبعیض آمیز برهانیم و قاطعانه و محکم از حقوق انسانی همجنسگرایان در مقابل حکومت اسلامی- داعشی ایران به دفاع برخیزیم. آنها به کمک و پشتیبانی ما نیاز دارند.*

حسن صالحی

سایت ژورنال:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com