Edward_Snowden-2

آژانس امنیت ملی آمریکا با همکاری آژانس امنیت انگلیس و مرکز اطلاعات و ماموریت‌های ویژه موساد زمینه را برای پیدایش داعش فراهم کردند.
«ادوارد اسنودن» کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فاش کرد که آمریکا، انگلیس و اسرائیل گروه تروریستی داعش را به وجود آورده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، اسنودن فاش کرد که آژانس امنیت ملی آمریکا با همکاری آژانس امنیت انگلیس و مرکز اطلاعات و ماموریت‌های ویژه موساد زمینه را برای پیدایش داعش فراهم کردند.

بر اساس اسنادی که اسنودن فاش کرده است، سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل برای به وجود آمدن یک گروه تروریستی که بتواند همه تندرو‌ها را از سراسر جهان در یک مکان جمع کند، همکاری کردند.

این اسناد نشان می دهد که عملیات گردآوری تندروهای جهان در یک مکان «لانه زنبور» نام دارد.

همچنین بر اساس اسنادی که اسنودن فاش کرده است، سازمان امنیت ملی آمریکا طرح قدیمی انگلیسی‌ها به نام لانه زنبور را برای حمایت از اسرائیل اجرایی کرده است.

بر اساس این طرح، دینی با شعارهای اسلامی و مجموعه‌ای از احکام تند به وجود می‌آید که هیچ گونه اندیشه مخالف یا رقیب خود را نمی‌پذیرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com