در آستانه سالگرد جان باختن ستار بهشتی و دومین سالگرد کشتار خونین آبانماه ۹۸، چهارشنبه ۱۲ آبان، ساعت ۲۲:۲۰ نیروهای امنیتی با یورش وحشیانه و ایجاد فضای رعب و وحشت، گوهر عشقی، سحر بهشتی و مصطفی اسلامی همسر سحر بهشتی را با ضرب و شتم همراه رفتار خشونت آمیز، غیرانسانی و ضد حقوق کودکان با فرزندان سحر بهشتی، بازداشت کردند.
‏در این یورش وحشیانه  گوهر عشقی دچار حمله قلبی شده و برای لحظاتی قادر به تنفس نبوده است.
حکومت اسلامی نمیتواند با یورش و هجوم وحشیانه گوهر عشقی را به سکوت وادارد تا دست از دادخواهی خود بردارد.

امروز دادخواهی با پیوستن به جنبش سرنگونی، علیه چهار دهه سرکوب، کشتار ، چپاول و‌غارتگری رژیم اسلامی، به امر و خواست عمومی جامعه تبدیل شده است. در آستانه دادگاه بین المللی مردمی آبان جهت محاکمه آمران و عاملین کشتار مردم، فشار، آزار و اذیت خانواده های زندانیان سیاسی و دادخواه تماما از سر استیصال و وحشت جمهوری اسلامی از موج سرنگونی طلبی است که سالهاست براه افتاده و امروز قدمهای آخر خود را برمیدارد.

اعتراض خانواده های زندانیان سیاسی، مادران آبان
خانواده های مسافران هواپیمایی اوکراینی و جنبش دادخواهی به کابوس حکومت اسلامی تبدیل شده و ناقوس مرگ جمهوری اسلامی را بصدا درآورده است.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی قویا بازداشت گوهر عشقی، سحر بهشتی و مصطفی اسلامی را محکوم میکند و خواهان آزادی فوری و‌بدون قید و شرط آنها میباشد ما از تمام مردم شریف، آزادیخواه و انساندوست میخواهیم در حمایت از گوهر عشقی و‌خانواده بهشتی به هر شکل و طریق ممکن به این بازداشت اعتراض کرده و خواستار آزادی گوهر عشقی و خانواده او باشیم.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
جمعه ۵ نوامبر ۲۰۲۱/ ۱۴ آبان ۱۴۰۰

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)