Shahindokht-Mollaverdi
معاون  رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خبر از نهایی شدن سیاست‌های حمایتی سازمان‌های مردم نهاد داد.
شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیاست‌های حمایتی در ابعاد مالی، اجتماعی از سوی معاونت زنان نهایی شده و پس از مطالعه و تایید نهایی رئیس جمهور اعلام می‌شود. وی افزود: یکی از رویکردهای ویژه دولت یازدهم توجه به سازمان‌های مردم نهاد است. معاونت زنان نیز در سیاست و برنامه‌ریزی‌های خوداین موضوع را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده تا شاهد فعالیت دوباره سمن‌های حوزه زنان به منظور تاثیرگذاری بیشتر در جامعه باشیم.

وی افزود: سیاست‌های حمایتی و اختصاص اعتبار لازم برای اجرای طرح های پیشنهادی نهایی شده است که پس از تایید رئیس‌جمهور این سیاست‌ها اعلام می‌شود.

مولاوردی تصریح کرد: در سفرهای استانی نیز از فعالان حوزه زن خواسته‌ایم تا مشارکت حداکثری در سازمان‌های مردم نهاد را در حوزه زنان داشته و اقدامات مناسب را برای احیای سازمان‌های مردم نهاد زنان انجام دهند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران سازمان‌های مردم نهاد انگیزه های خود را برای فعالیت از دست داده اند، درباره حمایت‌های مالی از این سازمان‌ها گفت: این سازمان‌ها باید طرح‌ها و پروژه‌های خود را به ما پیشنهاد دهند و در صورتیکه برنامه‌ها همسو با سیاست‌های تعریف شده باشد حمایت لازم انجام می شود، ضمن آنکه در اسفندماه نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حمایت از سازمان‌های غیردولتی اختصاص داده شد که این حمایت‌ها به صورت شفاف در صورت نیاز اعلام می‌شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com