tabarzadiمهندس حشمت الله طبرزدی  موکل اینجانب که این روزها از فزط استرس وارده سوی دستگاههای امنیتی بر روی وی دچار بیماریهای قند خون وفشار خون شده بود و در آخرین نامه ارسالی خود به بنده که در صفحه فیس بوک وی نیز منتشر شد، سخن از امید می زد امید به پایان شب سیه و فرارسیدن روز اما افسوس که حاکمیت بیش از این نتوانست چهره خود را پشت نقاب پنهان نماید و بر خلاف وعده وعید های دولت جدید و آقای روحانی مبنی بر محترم شمردن حقوق شهروندی افراد جامعه ایران و رعایت آزادی بیان و رسانه ای و اقداماتی از این قبیل مبنی بر انجام دعوت ار کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به ایران و غیره.

در اقدامی فاقد وجاهت قانونی و بر خلاف قوانین جاری ایران و قوانین بین المللی نسبت به بازداشت خود سرانه مهندس طبرزدی نمودند که همانگونه  که به ایشان قول داده بودم تحت هیچ شرایطی  وی را تنها  نخواهم گذاشت و تا حصول آزادی ایشان تلاش خواهم نمود و هر روز با برقراری ارتباط با نهادهای بین المللی و شورای عالی حقوق بشر سازمان ملل و گزارشگر ویژه حقوق بشرسازمان ملل  اخبار بیشتری از وضعیت ایشان و نقض حقوق بشر ارائه خواهم داد.

xaliliمحمدعلی خلیلی

 وکیل پایه یک دادگستری

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com