به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت الاسلام علی عسگری  در مراسم معارفه نماینده تام اختیار رئیس دانشگاه آزاد در هیئت امناهای خراسان بزرگ در محل  این دانشگاه اظهار کرد: افق دانشگاه را در حوزه فرهنگی و اجتماعی روشن می‌بینم .

وی افزود: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که بعد بین‌المللی دانشگاه آزاد مورد غفلت واقع شده که توجه و پرداختن به آن برای توسعه این بخش یک ضرورت به شمار می‌رود. 

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تیم جدید دانشگاه آزاد اسلامی یک تیم مدیریتی تسهیل‌گرا بوده نه تصدی ‌گرا که این مسئله در تحقق اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی کمک شایان می‌کند.

عسگری با تاکید بر اینکه امروز دانشگاه‌ها باید پس از تحقق حماسه سیاسی به تحقق حماسه اقتصادی توجه کنند گفت: باید به مسئله حلقه مفقوده میان صنعت و دانشگاه توجه ویژه شود و ارتباط موثر میان بخش صنعت و دانشگاه در امر تحقق حماسه سیاسی بسیار اثربخش و ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دیگر از مسائل مهم در تیم جدید دانشگاه آزاد یکی از استفاده‌ از ظرفیت خواهران است اظهار کرد: سعی کرده‌ایم از توانمندی علمی و تجربی خواهران در ابعاد مختلف دانشگاه‌ آزاد بهره برده تا بتوانیم ظرفیت توانمند خواهران را نیز در حوزه توسعه و رشد دانشگاه آزاد اسلامی هدایت کنیم.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com