Hola یک برنامه‌ای که برای گوگل‌کروم بصورت افزونه و سیستم‌عامل ویندوز و اندروید قابل دریافت و برای رد شدن از فیلترینگ است، البته معمولا از این اپ در کشورهای اروپایی، آسیایی و حتی آمریکا برای دیدن برنامه‌های تلویزیونی در بریتانیا یا در آمریکا استفاده می‌کنند.

امروز می‌خواهیم باهمدیگر مرحله مرحله پیش بریم که چطوری می‌تونید از این فیلترشکن که سرعت بالایی هم دارد استفاده کنید. فقط قبلش باید بگم ممکنه برای بعضی ‌از دوستان این اپلیکیشن کار نکند و خب امیدوارم در آینده بازم بتونم برنامه‌های بهتری معرفی کنم.

خب اولین کار این است که Hola را برای سیستم‌ عامل‌ اندروید خودتون دانلود کنید. برای این کار می‌توایند  از اینجا و  یا بصورت مستقیم از رو گوگل‌داکس من از اینجا دانلود کنید. اما دقت کنید نسخه‌ای که روی وبلاگ من است تا روزی که این مطلب نوشته شده است بروز شده است.

وقتی که اپلیکیشن را دانلود کردید و روی دستگاه اندرویدی خودتون نصب کردید. Hola را اجرا می‌کنید.

starthola

سپس اپلیکیشن از شما درخواست برقراری اتصال وی‌پی‌ان می‌کند، که شما این اجازه را بهش میدید.

vpnhola

در مرحله بعد Hola شروع به کار می‌کند

startinghola

در این مرحله نیاز است که تمام سه امکان را فعال یا ON کنید. مثل تصویر زیر:

unblockeron

وقتی شما unblocker را فعال کنید به مرحله بعد هدایت می‌شوید که یک لیست مشاهده می‌کنید

settingshola

از گوشه سمت راست بالا روی settings تاچ کنید و در  مرحله بعد شما لیست یکسری سایت را مشاهده می‌کنید، مثل توییتر و فیس بوک ….

untickedhola

اگر این سایت ها را فعال نکنیم و با اینکه Hola در حال اجرا است چه اتفاقی میافتد؟ خب مشخص است، اون سایت ها هنوز فیلتر هستند و نمی‌تونید ازشون استفاده کنید.

twitterfilter

پس شما باید این سرویس‌های اینترنتی را انتخاب کنید مثلا فیس بوک یا توییتر را تا فیلتر اونها را بشکنید!

tickhola

حالا می‌تونید از اپلیکیشن توییتر، فیس بوک و یا درحالت بروزر موبایل خودتون به اونها سر بزنید بدون فیلترینگ!

twitterunblockedhola

تمام.

توجه کنید سرویس رایگان Hola فعلا فقط شما می‌توانید چهارساعت در روز از آن استفاده کنید اما اگر ازش راضی بودید می‌توانید از طریق یکی از دوستان خودتون سرویس سالیانه یا ماهیانه اون را از سایتشون خریداری کنید.

لطفا برای مقابله با سانسور اینترنتی این مطلب را با دوستتاتون به اشتراک بگذارید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com