خدای طبیعت… انتقام مظلومان مردان مجرد تنها بگیر را از قوم بدتر از لوط…!، توهم آزادی و عدالت جنسی، شواهد میگوید- احتمال قریب به یقین- مرد مجرد تنها دهه ۶۰ و ۵۰ (۴۰ الی ۵۰ ساله) همچنان تنها خواهد بود، زنان مطلقه ویژه بچه دار و آنها ضربه خیانت خورده و فقیر هستند تا پولدارهایی پولشان کلاهبردای شده، به مردان مجرد تنها، هیچ اهمیتی نمیدهند.

مردان مجرد تنها که جذابیت جسمی نداشته و چندان پول و کار درست و حسابی ندارند تا آخر احتمالا تنها میمانند، یک زخم چند صده هزار نفری، نه ج.ا و نه پادشاهی خواهی و نه چپی و نه جمهوری خواه، کسی به حل مشکل سریع آنها نیست، در حالی راه حلش خدای طبیعت به صورت فوری از بدو آفرینش بشریت بوده، قانون هر کی با یکی اجرا نمیکند جامعه ایرانی، در جنبش زن_زندگی_آزادی، نیر این شعار هر کسی با یکی (حق داشتن تک پارتنری برای همه) بی توجهی شد، همچنان فرهنگ منحط خودفروشی تحت عنوان متعه تا بیزنسی کاری ادامه دارد.

قطعا انحرافات شیعه و خرافت چند صد ساله تاثیر گذاشته، عدم موفقیت پروژه مدرنیزاسیون دوران پهلوی، به مدت نیم قرن حکومت شترگاو پلنگ شیعه ولایی مانع پیشرفت فرهنگی شد، همچنان زن کالا جنسی است، خود دختران خودشان با تعداد سکه در مرهیه عرضه و خودفروشی میکنند و خانواده ها با شیر بها!

مردان لات جذاب و چه اغلب متاهل و با چند زیددختر و خانم حتی شوهر دار، بی رحمانه عرصه تنگ کرده اند، دشمنان رزیم تا دشمان وجودی کشور ایران، هم از وضعیت سواستفاده میکنند و بر بحران می افزایند، همان طور طی ده سال بارها پیشنهاد کالاهای بشردوستانه پیچاندند و اکنون گرانی شاهدشیم، اگر دشمنان ج.اها، کمی انصاف و وجدان بشری داشتند نباید قیمت کالاهای بشردوستانه غذا و دارو چندین برابر میشد!

پروزه قحطی مصنوعی، با پروژه نسل کشی خاموش و تنهایی است، مردم مجرد تنها، در لاک خودش رفته، هر زنی به او می رسد، اولین چیز میگوید، نامزد یا شوهر دارد (دروغ میگیوند تقریبا همگی شان)، باند بیرجندی تا خودرسازی، همگی نقش دراند از آخوند تا لاتیسم، همگی نقش دارند در نسل سوزی و تنهایی مردم مجرد تنهای اصیل ایرانی، آنگاه بیست ساله بود، آنگاه سی ساله شد، آنگاه پنجاه ساله شدف طعم داشتن حتا و حتا یک پارتنر پیدا نکرد!

قبدتر قوم لوط، عذاب عمومی حق این کردم بدرت از قوم لوط است…

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/rokodoosti

 

خدای طبیعت، تقاص بگیر!..عواقبت بزدلی شیعه سیاسی!، وقتی بمب اتم نساخته و نزنی،طرف مقابل نابودت میکند، عاقبت مرگ حزب الله و بشار و حوثی و بیت خامنه ای.. نتیجه بزدلی شیعی و ضعیف کشی شیعی!

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)