وب‌سایت وکیل‌مدافع وابسته به hier media فهرستی از بزرگترین همجنس‌گراستیزان و تراجنسی‌ستیزان مطرح دنیا در ۴۵ سال اخیر را منتشر کرده است.
احمدی نژاد در فهرست بزرگترین همجنسگراستیزان 45 سال اخیر
در فهرست این افراد٬ می‌توان بسیاری از افراد سرشناس دنیا را مشاهده کرد که هر کدام قدم‌های بزرگی در جهت تبعیض برای اقلیت‌های جنسی برداشته‌اند.
در میان این فهرست٬ نام احمدی‌نژاد رییس‌جمهور پیشین ایران نیز به چشم می‌خورد. این سایت با اشاره به سخنرانی سال ۲۰۰۷ احمدی‌نژاد در ایالات متحده که ایران را خالی از همجنس‌گرایانی مانند آمریکا دانست٬ او را از همجنس‌گراستیزان مشهور دنیا دانسته است.

در میان اسامی منتشر شده٬ می‌توان نام پاپ بندیکت شازدهم٬ رابرت موگابه رییس جمهور زیمباوه٬ رونالد ریگان رییس جمهور پیشین آمریکا از حزب جمهوری‌خواه٬ دان وایت قاتل هاروی میلک (اولین سناتور همجنس‌گرای ایالات متحده) و پلیس ایالات متحده را مشاهده کرد.

این وب‌سایت اشاره کوتاهی نیز به اعدام دو نوجوان در مشهد می‌کند که به جرم تجاوز اعدام شدند. بسیاری بر این باورند که این دو نوجوان همجنس‌گرا بوده‌اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com