آقای پزشکیان ایکاش نیامده بودی
و میدانم انتصابت نمی کنند !!!
همان جای خوشوقتی است !

در دنیائی که حکومتش را دیده و می شناسید ، هر چند بعضی موارد مماشات می کنید که صد البته بدلیل وضعیت حاکم ، می شود گفت تقیه می کنید ، و با همه محاسنی که از شما دیده ام ولی یک لحظه آشنائی حضوری با شما نداشته ام ، انتظاری جز این را از شما داشتم .

جناب پزشکیان
بخاطر کدام ایران آمدید؟!
نمیدانم چقدر سیاست را دقیقا می شناسید ؟!
آنها رضا خان را آوردند و آنزمان که وقتش رسید بردند !
شاه را اوردند ، وقتی تصمیم گرفت حرکتی جز آنکه برایش دیکته شده بود بکند تکه تکه اش کردند !
خمینی را که طبق روش خودشان سالها در آب نمک نگهداشته بودند آوردند و از جنبه تقدس و تعصب کور همه را فریفتند !!!
شما میتوانید بگوئید کدام روز در این بیش از چهل و پنج سال ، از روز قبل بهتر بوده است ؟!

با روسای جمهور قبلی چه کردند ؟!
غیر از هاشمی که مرد شماره یک سیاسی ایران و مورد حمایت انگلیس بوده و هست و خامنه ای را که خود هاشمی آورده ، بقیه منافق، فاسد، دزد بوده و آنان را که کشتند شهید و با القاب خدمت، جمهور و …. نامیدند حتی اگر سابقه کاملا مشخصی داشته و در حد رئیس جمهور نبودند

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)