فرزاد معظمی گودرزی از اقوام نزدیک، رضا معظمی گودرزی و صمیمی‌ترین دوست او بود. وی پس از جان‌باختن رضا در مسیر دادخواهی و افشای این جنایت تلاش زیادی داشته است

به گزارش کانون حقوق بشر ایران، پنج‌شنبه ۱۶فروردین ۱۴۰۳، معترض سیاسی فرزاد معظمی گودرزی توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد. ماموران امنیتی با یورش به منزل فرزاد معظمی گودرزی، در بروجرد، وی را با ضرب و شتم زیاد بازداشت کردند. آنها همچنین به منزل خانواده معظمی یورش برده و لوازم شخصی فرزاد و خانواده‌اش را ضبط نمودند. تاکنون از علت و محل بازداشت وی اطلاع دقیقی در دست نیست.

با ارسال هرگونه اطلاعات در این زمینه به ما کمک کنید تا صدای او و صدای همه زندانیان باشیم

فرزاد معظمی گودرزی از اقوام نزدیک، رضا معظمی گودرزی و صمیمی‌ترین دوست او بود. وی پس از جان‌باختن رضا در مسیر دادخواهی و افشای این جنایت تلاش زیادی داشته است.
رضا معظمی جوان ۱۹ ساله اهل بروجرد و ساکن شهریار در استان تهران بود که روز ۲۷ آبان ۱۳۹۸ با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی جان باخت.

بازداشت مجدد فرزاد معظمی گودرزی
جانباخته راه آزادی رضا معظمی گودرزی

بازداشت فرزاد معظمی گودرزی در تابستان ۱۴۰۲

پیش از این فرزاد معظمی گودرزی، در تاریخ سه‌شنبه ۱۴شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ شب در میدان نواب شهر بروجرد بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شده بود. بازداشت وی بدون داشتن برگه قضایی صورت گرفته است. ماموران پس از بازداشت فرزاد به محل سکونت وی و خانواده‌اش هجوم برده و برخی از وسایل شخصی وی از جمله موبایل و کامپیوتر وی را نیز ضبط و با خود برده‌اند.

گفته می‌شود،…..https://iranhrs.org/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)