آلت وحوش تروریست و تجاوزگر و زن‌بارۀ پان‌اسلامیزم‌عربیزم را از ماتحت جهان متمدن مثبته بکشید بیرون بی‌غیرت‌های حکومت‌های مدعی سکولاری. فهرست برگزیدگان حقوق بشری و سکولاردموکراسی، از جنگ اباطیل تا صلح حقیان، زنده‌مانی بشریت در میان وحوش ضد بشریت

https://www.balatarin.com/permlink/2024/2/27/6123904

https://www.balatarin.com/permlink/2024/2/27/6124359

https://www.balatarin.com/permlink/2024/2/27/6124172

پارادوکس غرب عیله مردمان خودش

—————————————————–

میزان بالای توحش در میان تمدنی های غربی تا شرقی سکولار با جادوی رسانه و پروپاگاندا و استفاده وسیع از ترقیات مادی و دموکراسی ناقص، توانسته پنهان کنند، اما امثالهم ناشکر نیستیم!، هزار با است توحش پنهانی سانسور تا توحش عریان ضد بشری دیکتاتوری های منطقه موسوم به شرق اسلامی! توحشی عریان احکام اسلامی و حکومتهای اسلامی، نسل‌های زیادی را سوزانده و عمرشان به تباهی کشانده است.

هر چقدر هم زشت و پلید باشد که یک رسانه در دست اندک و اقلیت خودخواه و مستکبر و مستبد به اسم آزاد بیان ملعمه و بازیچه قرار گیرد! و باز این وجود شکرگذاری که بالاخره از این منجلاب توحش انقلاب IT و عصر هوش مصنوعی، می‌شود ملعبه توحش مدرنیته و توحش قدیم پان ایسمی ها گفت!

از ورشکستگان ایدئولوژی ها تا نفوذ مزدوران ج.ا و دیکتاتورهای دیگر در میان رسانه های اجنبی فارسی زبان و سیاسی بازی کثیف و ناقض حقو بشری دولت های غربی…

از نمک نشاسی ایرنی جماعت باخبرم، از حرام لقمگی مزدوران هم باخبرم، از ناتوبازی و رذالت اجنبی غربی وشرقی سکولار لامذهب و مذهبی نما که حرام حلال نمی شناسد و از شرقیان موسوم به  پان اسلامیستی و مغزشویی که دوبل زدن این صفات را!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)