کمپین-بازی ۱۰۰۰ ماچ برای صلح، کار جدیدی ست از بچه های نِتفُرمنس(Netformance ) به مناسبت ۱۳ آبان، با شعار “سی و چار سال دشمنی بس است دیگر،هم را ببوسید تمام شود برود!” که ایندفعه از مخاطبان خواسته عکس هایی با لب های در حال ماچ در پیج آپلود کنند و اگر دوست داشتند پیامی هم ترجیحا به زبان انگلیسی برای صلح با آمریکایی ها بنویسند.
به نظر چند تن از مخاطبان شاید این کار به چشم نظام جمهوری اسلام هیچ باشد اما برای شهروندان آمریکایی جذابیت خواهد داشت و متوجه می شوند که مردم کشور ایران، برخلاف شعارهای مرگ بر آمریکایی که ۱۳ آبان در خیابان ها و تلویزیون ها پخش می شود، تمایل به صلح دارند و روی همه ی آمریکایی ها را هم از راه دور می بوسند.

در هنگام شروع این کمپین هم اعلام کردند که:
(این کمپین-بازی کاملاً خودجوش و دلسوزانه است و “نتفرمنس” به هیچ گروه و کشوری وابستگی ندارد!) (فراخوان شروع بازی در پیج فیس بوک)

نتایج این ماچ ها را هم می توانید در سایت نتفرمنس همراه با یک آهنگ شاد ببینید.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com