با درود و احترام
با نزدیکی به زمان ورود رییس دولت جمهوری اسلامی، ابراهیم رییسی به سازمان ملل، اولین فراخوان مهم کمیته ی «نه به حضور آیت الله قتل عام در سازمان ملل» برای پخش و انتشار تقدیم می گردد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با همین ایمیل یا هر کدام از اعضای کمیته که نامشان در ذیل فراخوان نوشته شده تماس بگیرید. 
پیشاپیش از همکاری شما در جهت آگاهی بیشتر ایرانیان از این فراخوان سپاسگذاریم. 
 
سازمان ملل جای جنایتکاران علیه بشریت نیست
 
هموطنان ایرانی خارج از کشور 
 
رهبرحکومت اسلامی خامنه ای تبهکار به جای کناره گیری از قدرت که خواسته اکثریت مردم ایران است، به معترضان و مردم جان به لب رسیده ی ایران وعده ظهور «خدای دهه ۶۰» را داد. یکی از نمادهای خدای خامنه ای در دهه ۶۰، ابراهیم رئیسی است که از سن ۱۹ سالگی در مقام قاضی شرع دادگاههای انقلاب اسلامی برای هزاران زن و مرد دگراندیش و آزادیخواه ایرانی حکم اعدام صادر کرد. ابراهیم رئیسی از اعضای هیأت مرگ در جریان کشتار هولناک زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ بوده و در مصاحبه ای به این جنایت که مصداق بارز جنایت علیه بشریت است، افتخار کرده. این آخوند آدمکش و ضد بشر، اکنون در مقام رئیس جمهور قراراست در اجلاس سالانه سازمان ملل بعنوان نماینده ی کشور ما صحبت کند! 
 
هموطنان،  
حضور این آخوند جنایتکار در سازمان ملل به عنوان نماینده ایران، بزرگ‌ترین توهین و بی احترامی به هویت و شرافت یک یک ما ایرانیان و کشور باستانی ماست. بیائید در خارج از کشور همگی، هم صدا شویم و به جهانیان اعلام کنیم که این جلاد نماینده ایران و مردمان کشورمان نیست. 
 
بر همین اساس، ما جمعی از ایرانیان مدافع حقوق بشر در کشورهای مختلف اروپا و امریکا کمیته ای فراگروهی تشکیل دادیم تا به هنگام حضور حقیقی و یا مجازی آیت الله قتل عام در سازمان ملل، در مقابل این سازمان و در سایر شهرهای اروپا و امریکا تظاهرات اعتراضی برپا کنیم.
 
در روز یکشنبه ۲۱ آگوست ۲۰۲۲ در نشستی که با حضور حدود صد نفر از کنشگران سیاسی و مدافعان حقوق بشر برگزار گردید، تعدادی انتخاب شدند تا تدارک و سازماندهی تظاهرات فراگروهی ایرانیان علیه حضور رئیسی را برعهده گیرند. این افراد منتخب و داوطلب در نخستین جلسه ی خود ضمن تشکیل چند کارگروه برای پیشبرد وظایف محوله، نام «کمیته نه به حضور آیت الله قتل عام در سازمان ملل» را برای فعالیت های خود انتخاب کرد. هدف این کمیته برپائی تظاهراتی هرچه وسیع تر با شعارهای زیر است : 
 
«رئیسی جلاد نماینده مردم ایران نیست»
«نه به جمهوری اسلامی، آری به دمکراسی و حقوق بشر در ایران» است.      
 
از همه ایرانیان و مدافعان حقوق بشر در خارج از کشور انتظار داریم تا به هر طریق ممکن فریادهای در گلومانده ی مردم دادخواه ایران و قربانیان ۴۳ سال جنایات حکومت اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.  
 
کمیته «نه به حضور آیت الله قتل عام در سازمان ملل»
 
برای هر گونه همکاری یا مشارکت با کمیته با اعضای کمیته یا آدرس ایمیل زیر تماس بگیرید:
 
سوم شهریور ۱۴۰۱
 
اسامی اعضا:
حمید اخوی
شرین اسفندار مذ
حسن اعتمادی
سیف اهدایی 
لادن بازرگان 
عسل پهلوان 
سپیده پورآقایی 
محمد ترابی 
محسن زندیه 
محمود زهرایی 
بهروز ستوده 
بهمن شاهنگیان 
انور میرستاری

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)