مردم شهرکرد در اعتراض به گرانی شعار مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر رئیسی و مرگ بر دیکتاتور سردادند

صحبت‌های دردآور مردم از گرانی و یارانه صدقه سری + فیلم

فیلم سخنان صریح یک راننده تاکسی در باره کلاهی که دولت بر سر آنها می‌گذارد

مردم شهرکرد در اعتراض به گرانی شعار مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر رئیسی و مرگ بر دیکتاتور سردادند

مردم شهرکرد در اعتراض به گرانی به خیابان‌ها آمده و تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان شعار «مرگ بر خامنه‌ای» «مرگ بر رئیسی» و «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند. نیروهای امنیتی در ابتدای شکل‌گیری این تظاهرات سعی در متفرق کردن آنها داشتند. ماموران امنیتی در ادامه به شلیک گاز اشک‌آور در میان مردم مبادرت کردند.

به گفته شاهدان در صحنه، نیروهای امنیتی در بلوار کاشانی به سمت میدان دانشگاه ابتدا به سمت مردم گاز اشک‌آور شلیک کردند. در حال حاضر نیروهای امنیتی در حال شلیک مستقیم به سمت مردم شهرکرد می‌باشند. این اقدام باعث زخمی شدن تظاهرکنندگان شده است. اینترنت همراه در شهرکرد قطع است و فقط اینترنت خانگی با سرعت بسیار پایین فعال است.

تظاهرات مردم شهرکرد، در ادامه سلسله تظاهرات روزهای گذشته مردم استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت. فضای شهرهای این استان بسیار ملتهب و امنیتی است.

تظاهرات چهارمحال و بختیاری در اعتراض به گرانی

شهرهای استان چهارمحال و بختیاری از چند روز گذشته شاهد اعتراضات و تظاهرات مردم معترض بوده‌ است. مردم بابا حیدر، فارسان، هفشجان، پردنجان در شب‌های گذشته تظاهرات بر علیه گرانی برگزار کردند. تظاهرات مردم شهرکرد و جونقان در روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ آغاز شد. تظاهرکنندگان در اعتراض به گرانی به خیابان‌ها آمده و بر علیه سران حکومت شعار ‌می‌دادند. نیروی‌های امنیتی تلاش کردند، جمعیت را متفرق کنند. اما به دلیل مقاومت جوانان و مردم معترض موفق به انجام این کار نشدند. در حال حاضر اینترنت در این استان بشدت کند و در بسیاری از مناطق مختل می‌باشد.

شب گذشته مردم هفشجان به پایگاه بسیج و حوزه علمیه آن شهر حمله کردند. جوانان معترض پایگاه بسیج را به آتش کشیده و شیشه‌های حوزه علمیه را شکستند.

جامعه ملتهب و آماده انفجار

در حال حاضر سراسر کشور چون آتشفشان آماده فوران و ملتهب است. خشم مردم در بیشتر شهرهای کشور خود را در تظاهرات مردم نشان می‌دهد. مردم در تظاهرات شعار‌های ضدحکومتی سر داده و مستقیم سران حکومت را نشانه گرفته‌اند. شعار «مرگ بر خامنه‌ای، رئیسی» و یا «توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه» نشان می‌دهد، مردم علت اصلی فقر و گرسنگی را به درستی نشانه رفته‌اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)