نویسنده: بادصباسرابی –
من زنم ، زنی ایرانی ، زن ایرانی بی دین ، دین من وجدان من ، دین من اخلاق انسانی ،-ایرانی  من است همان اخلاقی دین مداران اسلامی حاکم بر ایران بویی از آن نبرده اند دین من زنانگی من و شرم و حیای ذاتی من است دین من فکر و اندیشه و درکن از زندگی و انسانیت است همان که امثال تو هرگز بدان راه نداشته و ندارند !!!
من محالف سرسخت حاکمیت دین بر اداره هر کشور و جامعه انسانی هستم ! و دین اسلام از نظر من یکی از سیاسی ترین و خشن ترین ادیان است گرچه دین یهودیت هم دست کمی از اسلام ندارد اما نادانی و جهل و خشونت در دین اسلام به شدت جاری و ساری است و امواج منفی آن در چهان روبروز بیشتر سبب نابودی جهان خواهدشد.
روی سخن من با علی خامنه ای است که خود را رهبر ایران و شیعیان جهان می داند !!
۱-جناب خامنه ای زنهار و آگاه باش زمان در گذر است و عمر آدمی محدود! به خود آی و بنگر که جهان شاهد رویدادهای زشت و زیبا بوده و خواهد بود. انسانهای امروزی آگاه و هوشیارند و دوره دورۀ ثبت و تبادل اطلاعات است و هر عمل و سخنی از جانب هر کسی چه رهبر باشد چه یک انسان عادی دست به دست می شود و در عرض یک ثانیه در معرض عموم مردم قرار می گیرد کسی نمی تواند اداعای دروغین خود را ماندنی کند یا مقبول دیگران نماید. باری بیندیش به پایان کار خویش میدانی که  در این جهان تنها چیزی که ماندگار است نام نیک است و بدنامی !
۲- یاد آور کسی را که این نان را در کاسه تو نالایق گذاشت که اکنون این چنین دیوانه قدرت شدی و کور و کر !! همان خمینی آن رهبر کبیر که با فریب کاری و سوء استفاده از احساسات و باورهای مذهبی مردم و مبارزات دانشجویان ، کارگران و زنان، و همکاری بیگانگانی که به دنبال منافع خود از ترس نفوذ و فزونی قدرت رقیب خود به تضعیف رژیم شاه کمک کردند، هم چنین ناکارآمدی و نادانی خود رژیم در باز گذاشتن دست عوامل تحجر و قدرت گرفتن تفکر آخوندی و … سوار موج انقلاب شد و توانست با شیادی تمام در اوج اقدامات خونین و فرمان قتل عام آنچنان محبوب شود ، سرانجام ترک جهان گفت بدون آنکه دیناری از ثروت ملی این کشور که می خواست آن را قربانی حفظ اسلام و تفکر متحجر آن نماید با خود به گور ببرد و حتی آن همه درآمدی که از حرم امام رضا بدست می آید یک ریال هم نتوانست ببرد.بماند که چه هزینه گزافی بابت ساخت و نگهداری گورش می شود که حرام باد! پس تو نیز پایانی در پیش داری بنگر به تاریخ و بیندیش به سرنوشت حاکمان مانند خود ! کسانی چون صدام حسین ، استالین، هیتلر، قذافی دیوانه و عیاش ، حسنی مبارک و بشار اسد و آن پدر بدنامش و … با همه شکوه و ثروتی که داشتند با همه برتری نسبت هم در خونریزی و کشتار قدرتشان در کام نابودی و مرگ رفتند و و در بدنامی نام آور شدند. و یاد آور ترفند هاشمی نجات دهنده نظام و رهبری انقلاب و شغل دروغین اما وهم انگیز ولایت فقیهی را که اکنون با همه دانایی و شیادی اش به روباهی دم بریده و زخمی و موجودی مظلوم بدل شده و برخی از مردم نجیب و خوش باور ایران او را نجات دهنده ایران و مصلح سیاسی و اجتماعی و اقتصادی اش می دانند.
۳- اگر ذره ای اعتبار برای خود قائلی یا ذره ای احترام و عزت در خود سراغ داری بنشین و بیندیش و خود را و عملکرد این چند ساله خود را سوار قدرت بودی و سرنوشت میلیونها انسان را به بازی گرفتی و گذشته و آینده این سرزمین در زمان شما دچار بی آبرویی و در خطر نابودی قرار گرفته است در نظر آور و کلاه خود را قاضی کن و منصفانه بیندیش که آیا واقعا محبوب هستید در میان مردم ایران؟؟!
۴- اگر شجاعت و شهامت داری بیا و دلیل ساخت و گسترش نیروگاههای اتمی و افزایش سانتریفیوژها و ادامه غنی سازی و اصرار بر آن را شفاف و صادقانه برای همه مردم ایران و جهان اعلام کن.
۵- اگر عاقل و هوشیار و آگاه از عاقبت کار هستی بیا و دست ازاین همه حماقت و دویانگی بردار و دستور بده که غنی سازی متوقف شود و فقط در حد نیازهای ضروری و صلح آمیز به دانش هسته ای دسترسی داشته باشیم و کشور ایران را از رسیدن به فلاکت و داشتن روزپاری چون کرۀ شمالی نجات بده و یک خوشنامی برای خود به دست آور.
۶- دست از این پنهانکاری و دودوزه بازی و در لفافه حرف زدن بردار و روشن و آشکار سخن بگو !!! از جان مردم ایران چه می خواهی؟ دشمن ما و کشور ما تو هستی و آن باورها و خرافات برخاسته از دین خشونت و خونریز اسلام!!
۷- قدری مهربان باش و در اقدامی انسانی دستور آزادی زندانیان سیاسی را بده. نیز دستور آزادی آقایان موسوی و کروبی را هر چه زودتر اعلام کن و بیش از این برای خود لعن و نفرین ذخیره نکن!!!
۸- اگر واقعا راست می گویی و این همه دشمن دشمن راه انداختی و مدام عوام فریبی می کنی ، دست از این همه لج بازی و یک دندگی بردار و دست از دخالت در امور هسته ای و روابط خارجی و مسائل داخلی و امور مجلس و قوۀ قضاییه بردار و اجازه بده هر بخش و سازمان کار خود رو انجام بدهد و بگذار مردم زندگی کنند . دست از این همه ذخیره سازی و مال اندوزی بردار بگذار ثروت این کشور در داخل و برای اقتصاد ایران صرف شود و باعث تولید و فعال شدن چرخه اقتصاد و صنعت شود . دشمن اصلی مردم خود تو هستی با این همه دیکتاتوری و تکیه دادن بر عرصۀ تصمیم گیری در جزئی ترین امور همه آسایش را از مردم گرفته ای . اگر راست می گویی هی مردم مردم راه انداخته ای از بام تا شام از زبان این مردم بی نوا و نجیب که هر چه سرشان می آید تحمل می کنند. کاری بکن که هزینه زنگدگی مردم کمی پایین بیاید . تورم بالای ۳۰% ، این همه کارگاه و کارخانه در همان سالی که تولید ملی نامیدی به نابودی  کشیده شد!این همه کارگر بی کار در ایران ! شرم آور است تو چگونه رهبری هستی که می خواهی کشور از شر دشمن حفظ کنی و خود بزرگترین دشمن مردم شده ای!!!!
شما باعث نابودی ایران و آبادی کشورهای جعلی ساخت استعمار شدید که خود را دشمن دیرین ایران و ایرانی می دانند!!! کشورهایی مانند امارات ! بله آنها هنوز هم تشنه خون ایرانی هستند و شاید هم در رویای اشغال این سرزمین شما با دشمنی با مردم ایران راه دستیابی به ایران را چه برای اعراب دشمن ایران و چه برای اسراییل و امریکا با سیاستهای غلط مسائل اقتصادی و انرژی و سیاسی و روابط خارجی و سیاستهای بسیار مخوف داخلی از جمله تشدید رفتار با مخالفان و منتقدان خود و مملو کردن زندانها از زن و مرد و استاد و دانشجو و کارگر و روزنامه نگار و اعدام و شکنجه بهانه به دست دوست و دشمن دادید.
سئوال مهم من در باره حصر اقایان موسوی و کروبی و همسران آنهاست. به راستی شما از دینی پیروی می کنید که ذره ای انسانیت و شفقت در روح شما جاری نیست. شما اساس فتنه هستید چطور می توانید به انسان شریفی مانند موسوی تهمت و افترای به این بزرگی ببندید و او را چنین مورد خشم و کینه این همه مورد آزار قرار بدهی یعنی واقعا قدرت تا این حد جنون آور و کور کننده است که آدمی را به حیوانی وحشی و بی رحم و خون ریز و فاسد و چپاولگر بدل می نماید یا اینکه شما از درون و ذاتا موجودی چنین بوده اید و با به قدرت رسیدن و مسلط شدن بر منابع مالی و نظامی چهره واقعی تان برون افتاده!!!!
۹- این که دائما می گویی آمریکا و غرب در مذاکرات خود صادق نیستند یا اینکه شفاف نیستند و به گفته خود :
“”طرح مجدد و مکرر آمادگی مذاکره با ایران” از سوی مقامات آمریکایی “تازگی ندارد و آنها در مقاطع مختلف آن را تکرار کرده‌اند و ملت ایران هر بار با توجه به اقدامات عملی آمریکایی‌ها، در باره سخنان آنها قضاوت کرده است.”
 “توپ در زمین شماست، چرا که شما باید پاسخگو باشید که آیا سخن گفتن از مذاکره همزمان با ادامه فشار و تهدید، اصولا معنایی دارد؟” آیا به نظر شما این سخنان خیلی روشن و شفاف است شما دائما این گونه سخن گفتن را در این بیست و چند سال که شرتان برسر ایران و مردم آن سایه افکنده است تکرار کرده اید و روز بروز تأثیر این رفتار های ابهام آمیزتان بر زندگی ما مستقیما از طریق انواع تحریم گسترش یافته است.
به باور من شما همه باورها و اعتقادات مردم و دین اسلام به سخره گرفته اید ! را که امروزه اعتباری برایش نمانده است البته به برکت وجود نامبارکتان!! پیش از این انقلاب که سرنوشت ایران و ایرانی را به پرتگاهی مخوف رسانده است مردم دینی و اعتقادی راسخ و محترم داشتند و برای عقاید هم احترام و ارزش قائل بودند اما امروزه با صرف میلیونها دلار و تبلیغات سراسری و جهانی به صورت روزانه از رسانه های گوناگون ، بیشتر و بیشتر اکثریت مردم معتقد از دین و مذهب مورد نظر شما می گریزند و جوانان هرچه شما اصرار بر دینمداری می ورزید از دین و اصول مورد نظر شما بیزار گشته اند… کمی به خود آیید ببینید چه برسر این مردم آوردید با این همه دروغ و کشتار و جنایت و فساد و دزدی که در ایران همه به راه انداخته اید. ایا پاسخی دارید بر این عملکرد فاجعه بارتان؟؟
به باور من این گونه رفتار سیاسی شما و یکه تازی تان در تصمیم گیری در باره همه مسائل کشور هر ساعت میلیاردها دلار به زیان ایران و مردم آن که شما خود را ولی آنها می دانید منجر می گردد و به باور من و میلیونها ایرانی دشمن شماره یک ما خود شما هستید جناب علی خامنه ای. از خشم این مردم نجیب بترس ! که اگر سربرآورد نه اسلام نجاتت می دهد نه خدای مدینه و مکه و نه آن حسابهای پر و پیمانتان !بدان و آگاه باش که سقوط نزدیک است!

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com