کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام، حمزه درویش زندانی عقیدتی سیاسی که در زندان مرکزی رشت محبوس است، در روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، پیامی به این مناسبت به بیرون از زندان ارسال کرد.

حمزه درویش در پیام خود که خطاب به مردم شریف ایران و جامعه جهانی منتشر شده، به کارکرد ۴۳ ساله ولایت فقیه پرداخته و در آخر شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر خامنه ای» سر داده است.

زندانی عقیدتی سیاسی حمزه درویش، همچنین از پرونده سازی کارشناسان وزارت اطلاعات بر علیه خود به اتهام توهین به خامنه ای خبر داده و می گوید: «هرگز به خامنه ای اهانت نکردم. بلکه واقعیتهای خبیثانه و پلیدانه وی را بیان نموده ام و پشیمان هم نیستم و نخواهم شد.»

متن پیام حمزه درویش زندانی عقیدتی سیاسی از زندان لاکان رشت که بدست کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام رسیده از این قرار است:

امروز جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰هجری شمسی ساعت ۵ غروب به وقت ایران است.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مردم شریف ایران و جامعه جهانی
اینجانب حمزه درویش هستم ۲۸ ساله زندانی سیاسی زندان مرکزی رشت – گیلان

اکنون ۷ سال است که در زندان رژیم ستمکار و جلاد ولایت فقیه به رهبری خامنه ای آدمکش می باشم. رژیم تروریستی که بنایش بر ظلم و جنایت و قتل استوار است.

بنده در طول ۷ سال حبسم معنی و مفهومی که از رژیم ولایت فقیه فهمیده ام اینست:

ولایت فقیه یعنی یک تروریسم بین المللی، ولایت فقیه یعنی سرکوب و ظلم به اقلیت های دینی و مذهبی، ولایت فقیه یعنی زندانی کردن و اعدام بی گناهان، ولایت فقیه یعنی یک دیکتاتوری مطلق دور از اسلام و انسانیت، ولایت فقیه یعنی خونریز و خونخوار، جنگ طلب، تفرقه افکن، ترویج جنگ و جنایت و بی بند و باری، ولایت فقیه یعنی ضد اسلام، ضد بشریت، ضد صلح، ضد آزادی، ولایت فقیه یعنی ۴۳ سال فقر و فساد، فحشا، قتل، غارت، چپاول، دزدی، اختلاس، ولایت فقیه یعنی ۴۳ سال است که اعتبار و آبروی کشورم را در جامعه جهانی از بین برده است. ولایت فقیه یعنی شمر زمان، ابراهیم رئیسی و یزید زمان خامنه ای ملعونی که آب را بر روی مردم اصفهان بسته اند.

ولایت فقیه یعنی پرورش تروریستهایی چون قاسم سلیمانی و حسن نصرالله، ولایت فقیه یعنی ساماندهی و حمایت از گروههای تروریستی چون سپاه پاسداران و حزب الله لبنان، ولایت فقیه در یک کلام یعنی اراذل و اوباشی چون خامنه ای آدمکش که دستش به خون جوانان و مردم ایران و حتی مردم سوریه، لبنان و یمن آلوده است.

اما با توجه به اینهمه تفاسیر از ولایت فقیه باز هم مرا به انفرادی برده و مورد ضرب و شتم قرار می دهند. پرونده ای جدید درست میکنند و می گویند که چرا به خامنه ای توهین می کنی.

اولا: وقتی شماها بخصوص کارشناسان ارگانهای امنیتی ایران به مقدسات اقلیتهای دینی و مذهبی توهین و فحاشی می کنید، توهین و اهانت محسوب نمی شود، اما حرفهای ما که واقعیت دارد توهین محسوب می شود؟

دوما: بنده هرگز به خامنه ای اهانت نکردم. بلکه واقعیتهای خبیثانه و پلیدانه وی را بیان نموده ام و پشیمان هم نیستم و نخواهم شد.
این واقعیت جامعه است که خامنه ای حیوانی چون خوک و روباه صفت است که بنده می توانم میزان و شدت حیوان صفت بودن خامنه ای را با دیدن کارشناسان اداره اطلاعات رشت حدس بزنم. چرا که خوی بی رحمی و حیوان صفتی در کارشناسان اداره اطلاعات رشت بیانگر همه چیز است.

مردم عزیز ایران و جامعه جهانی؛
در سخن پایانی شعاری که می خواهم سر دهم، نه تنها شعار بنده بلکه شعار جوانان و مردم ایران است؛

مرگ بر اصل ولایت فقیه
مرگ بر اصل ولایت فقیه
مرگ بر خامنه ای
لعنت بر خمینی

حمزه درویش
زندانی سیاسی زندان مرکزی رشت – گیلان
جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰
ساعت ۵ غروب به وقت ایران

درباره زندانی عقیدتی سیاسی حمزه درویش محبوس در زندان لاکان رشت:

زندانی سیاسی اهل سنت، حمزه درویش ۲۸ ساله دوران محکومیت ۱۵ ساله خود را در زندان لاکان رشت سپری می کند. حمزه درویش روز ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹ به اجبار از زندان رجایی‌شهر کرج، به زندان لاکان رشت منتقل شد و با هدف همکاری با اطلاعات تحت فشار و شکنجه قرار گرفت.

او پیش از این در تاریخ ۳۰ تیرماه ۹۹، در اعتراض به عدم رعایت اصل تفکیک جرائم و با درخواست بازگشت به زندان رجایی شهر کرج اعتصاب غذا کرده بود.

آقای حمزه درویش چندی پیش نیز، با نوشتن نامه سرگشاده ای به گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران، آقای جاوید رحمان، درباره تهدیدات و خواسته اطلاعات مبنی بر همکاری نوشته و خواهان دخالت این مقام حقوق بشری برای نجات جان خود شده بود.

شایان ذکر است روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰، زندانی سیاسی حمزه درویش از زندان لاکان رشت در یک پیام صوتی با یادآوری خونهای ریخته در آبان ۹۸ بر محاکمه سران جنایتکار نظام ولایت فقیه تاکید کرده و گفت: «با تمام توان و قدرت خود به مبارزه بر علیه خامنه‌ای جانی و جنایتکار تروریست ادامه خواهم داد».

زندانی عقیدتی سیاسی حمزه درویش همچنین در روز ۶ بهمن ۱۴۰۰، طی دادنامه ای از زندان لاکان رشت از گزارشگر ویژه حقوق بشر آقای جاوید رحمان خواست که از او حمایت کنند. او در شکایتنامه اش از توطئه قتل خود توسط اطلاعات خبر داده و اظهار داشت که زندانبانان به او گفته اند: «ما به هیچ شخص، کشور و حتی سازمان ملل پاسخگو نیستیم، ما اینجا هستیم که حق زندگی را از شما بگیریم!»

 

به کانال نه به زندان نه به اعدام در تلگرام بپیوندید
https://t.me/NoToPrisonNoToExecution

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)